Heb ik ook gelezen, en ik vind het ook een erg interessant boek.Henri Osewoudt schreef:De donkere kamer van Damokles van W.F. Hermans
fantastisch boek!!!
Heb ik ook gelezen, en ik vind het ook een erg interessant boek.Henri Osewoudt schreef:De donkere kamer van Damokles van W.F. Hermans
fantastisch boek!!!
Lala schreef:....
De naam van de Roos, van Umberto Eco. De film is misschien bekender, maar het boek is zeer goed en zeer mooi geschreven.
Ik heb net het eiland van de vorige dag gkocht, maar nog niet begonnen. kheb er niet zoveel tijd voor, helaasKnownothing schreef:Heel goed boek, vind ik ook! Je moet ook Baudolino van Eco eens lezen, dat is ook heel mooi (en soms zelfs grappig.)Lala schreef:....
De naam van de Roos, van Umberto Eco. De film is misschien bekender, maar het boek is zeer goed en zeer mooi geschreven.