JanMeut schreef:Anonymous schreef:Fatima schreef:Hoi ik ben Fatima,
ik ben mn hele leven moslima geweest, maar ben het nu niet meer.
Mijn man sloeg me met de Koran en sloot me op in de kelder!
hard he om voor schut te staan,, dat bedoel ik dus, mensen als jou die onzin vertellen.. en mensen het oo nog geloven sorry hoor maar vind wel zielig als je zo iets doet....fatima,,,hahahah makkelijke opvallende moslima naampje,,,, hahahahhah
Moet jij nodig zeggen, nu zonder naam. Vorige keren heette je: islam, Henk of "Zo is het maar.Barst maar", Moslima geworden. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat je Henk heet en moslima geworden bent. Maar je bent kennelijk niet de enige die zonder te argumenteren z'n gelijk probeert te halen.
Aangezien dit een wetenschapsforum is lijkt het me beter om redelijk te argumenteren.
volgens mij,, ben je net zo dom als die gast die zich voor deed als fatima.... les eerst verhaal van de waarheid, dan kom je er achter hoe het zit,,, ze moeten jou juist al madetor verbieden, omdat je zelf ook onzin verteld....
ik ga niet 10x voor iemand als jij herhalen....maar ik woon in een wijk met allemaal studentenkamer's enzovoort, en ken ook mensen die hun verhaal bij mij komen doen enzo en die mag ik of moet ik voor hun op internet zitten,, duidelijk of ben je nog steeds niet wakker......
jah henk, islam moslima,,,volgens mij ben ik nou wel duidelijk...
en als mn houding jou niet staat,, heb jij pech gehad......