een AI is toch niks,
een AI algoritme bestaat enkel uit een beetje statistieken,
als men 2 AI's heeft dan zullen deze exact hetzelfde zijn.
Moderator: Rhiannon
De huidige stand van zaken is dat wij het intelligentieniveau van een kat of ander klein zoogdier beginnen te evenaren binnen een aantal jaren en rond 2040 a 2050 dacht ik al in een goed stadium zitten met menselijkachtige intelligentie. Dit is tenminste wat ik gelezen heb een keer. Heb zo snel even de bron niet.En geloof me ze zullen er zeker geen miljoenen jaren over doen om ons voorbij te razen.
Een robot hoeft niet per se daadwerkelijk emoties te kennen. De robot kan deze ook suggereren. Wanneer iemand van buitenaf naar de robot kijkt kan het lijken dat deze emoties vertoont zoals wij deze kennen. Deze zijn echter het gevoel van complexe ( of soms zelfs eenvoudige ) schakelingen en programmatuur. Wat zou ons weerhouden om te stellen dat wij niet zo speciaal zijn en door robots geëvenaard kunnen worden?En nu je het toch zo graag over algoritme hebt,wat denk je over genetische algoritmen.
De huidige stand van zaken is dat wij het intelligentieniveau van een kat of ander klein zoogdier beginnen te evenaren
En wat zou er over 10 jaar dan bereikt moeten zijn?deosolis schreef:
Wel ik zou een afspraak willen maken over pakweg tien jaar.
Dit hangt ervan af wat men onder intelligentie verstaat.p schreef:Ik betwijfel sterk of dat het geval is.Micheltje schreef:
De huidige stand van zaken is dat wij het intelligentieniveau van een kat of ander klein zoogdier beginnen te evenaren
Verklaar u nader?p schreef:Nu tientallen jaren later is men nog geen milimeter opgeschoten.
Het blijven vooralsnog allemaal fabeltjes.
Wat is de meest geavanceerde AI van dit moment?
De meest geavanceerde A.i.?Wat is de meest geavanceerde AI van dit moment?