Ik zou graag weten hoe 1/x schrijf in machten van x-1
Weet iemand hier raad mee?
nick
ik bedoel de reeksontwikkeling (taylor of maclaurin)In fysics I trust schreef:Wat bedoel je?
\(\frac{1}{x}=x^{-1}\)Dus wat wil je verder weten?
1/x is helemaal geen veelterm of polynoom, héVoor 1/x, is de f(x) reeds een polynoom, en ...
True1/x is helemaal geen veelterm of polynoom, hé![]()
Graag antwoord op deze vragen, anders komen we niet verder.Safe schreef:Wat is de som van:
\(1+y+y^2+y^3+...\)Aan welke voorwaarde moet y voldoen?
Wat, denk je, heeft dit met je vraag te maken?
Deze heb je wel beantwoordt maar dat is niet goed doorgekomen.Aan welke voorwaarde moet y voldoen?