Thionyl
Artikelen: 0

Plagiaat door een mod

Had bij mij titel misschien een vraagteken moeten zetten, sorry. Maar voel me niet netjes behandeld.

Mijn vraag ging, een week of 2 geleden ofzo, over deuken die ontstaan als je een rubber fopspeen binnenstebuiten keert.

Een mod vond dit te weing wetenschappelijk en haalde mijn vraag weg en ik kreeg een PB.

Wat schetste mijn verbazing toen hij (gisteren) bijna net zo'n vraag ging stellen op het forum.

Kan zijn vraag niet meer terugvinden, is misschien door een (super)mod verwijderd, maar vind dit echt niet leuk.
LiA
Marko

Re: Plagiaat door een mod

Voor de goede orde: Moderatoren, of dat nu "gewone" of "main" moderatoren zijn (supermoderatoren hebben we niet), handelen altijd namens het team, en in overleg.

Verder: In de PB waar je het over hebt, en in daaropvolgende communicatie, is je uitgelegd waarom het desbetreffende bericht niet aan de huisregels voldeed en verwijderd is.

Van een vergelijkbaar bericht waar je het over hebt, is niets terug te vinden, niet afkomstig van de betreffende moderator en ook niet van iemand anders. Zo'n bericht staat ook niet in de prullenbak, waar verwijderde berichten in terechtkomen.

Het lijkt erop dat je spoken ziet.
Cetero censeo Senseo non esse bibendum
Ger

Re: Plagiaat door een mod

Ik kan het inderdaad ook nergens terugvinden.... Zowel met de interne zoekmachine als met Google niet. En inderdaad: als iets verwijderd wordt komt het in de prullenbak terecht dus dan zouden we het tenminste daar moeten kunnen terugvinden. Maar daar staat alleen het bericht dat door jezelf is geplaatst (en inderdaad verwijderd door een moderator).
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Terug naar “Feedback”