Hallo beste mensen vandaag heb ik echt een rotdag mee gemaakt ik ben nieuw op dit forum en ben zo radeloos gelukkig heb ik dit forum gevonden! Hier mijn verhaal gelieve het serieus te nemen.
Mijn vader is altijd al een sagarein geweest en is een ontzettend erge sexist hij is 40 en is gescheiden van 2 vrouwen waarvan hij 1 meisje heeft achtergelaten en een jongen(ik dus) ik ben nu 16 en heb er erg veel moeite mee dat hij zo doet hij is onaardig altijd sagareinig zorgt nooit goed voor ons heeft nooit geld voor ons over nooit andacht en hij gebruikt me voor allerlei dingen zoals het huis schoonmaken, werk voor hem doen enz. enz. Tenieden geval zit ik nu al helemaal diep in de **** ik ga gemiddeld 1 x in de 2 weken naar hem toe nu is dat vaak niet voorgekomen maar mijn stiefmoeder van 24 jaar heeft vaak ruzie met mijn vader zoals hij gewoonlijk heeft met vrouwen. Ik heb me zelf vele dingen afgevraagd zoals of hij vrouwen slaat of aan de drugs is of whatever!
Ik zal mijn levens verhaal jullie besparen whahaha! maar alvast mijn mainpoint!
Gisteren was ik bij mijn vader hij is nogal raar en poept ongewoon veel en lang namelijk 4x per dag minimaal een uur per keer.
Hij heeft herpes op dit moment(ook vreemd) en vertelde me dat hij in zijn broek had gepoept en dat hij diarree heeft dat vond ik echt al ontzettend raar toen hij mij dat vertelde liep hij naakt door het huis en had hij een bloed neus...
Ik zei het hem en hij zei nee joh dat is ketchup. Ik dacht huh? maar goed ik wist al dat hij vreemd was maar toen ik dus vandaag weer wegging bleek dat hij de hele nacht opgebleven was en dus sagareinig was ik ging meteen weg hij belde begon weer te zeuren over dat hij nooit geld heeft en dat vrouwen *** zijn en slecht zijn blablabla... Maar goed vlak daarna belde mijn stiefmoeder mij op en vertelde dat ze weer ruzie hebben gehad(laatste tijd heel veel) toen op eens kwam het eruit het deed pijn in mijn hart voelde alsof hij werd geraakt door een kogel maar mijn stiefmoeder vertelde(in het kort hou ik het nu) dus dat mijn vader elke dag ontzettend veel cocaine snuift en dat zijn "Mood" aggressief en gevaarlijk wordt mijn stiefmoeder is gelukkig weggelopen en is ongedeerd maar ik voel me nu zo *** en wil hem helpen mijn stiefmoeder ook maar ik ben pas 16 en weet mezelf echt geen raad wat moet ik doen?
Als mijn vader erachter komt dat mijn stiefmoeder het mij heeft verteld maakt hij haar misschien zelfs dood!
Wie kan mij wat wijze raad geven?
Ik ben echt wanhopig en denk aan zelfmoord enzo HELP!
Puzzels