Anonymous schreef:Ik heb verhalen gehoord over Joden die een ex-gaskamer aanwezen, waar totaal geen Zyklon B in de muren bleek te zitten. Ook dat het onmogelijk zes miljoen doden kunnen zijn geweest, een gaskamer deed er nml. 10 uur over om te luchten. Ook dat het er iets menselijker aan toeging dan wordt geuit in de media. Het kost veel kracht mij te overtuigen dat iets waar is, maar ik heb liever een doosje waarheid dan een kast vol leugens.
/* Over bombardementen van geallieerden op Duitse burgerdoelen (Dresden bijvoorbeeld, 350.000 doden door vuurbommen), wordt ook vaak niet gesproken. */
slechts 5% van de vergassingen waren homonoide c.q. criminele vergassingen expositie van de slachtoffers aan het gas was ca 5 minuten. door krachtige ventilatoren (die reeds na 5 min aansloegen) gelegen onder het dak werd het gas in ca 25 min afgezogen. De expositie van de muren aan blauwzuur was dus betrekkelijk kort voor inwerking.
Dit itt tot ontluizing van stromatrassen, dekens, kleding enz welke vaak meer dan 24 uur in het gas hingen. Belading, vergassing en uitruimen van
dergelijke gaskamers duurde vaak meer dan 36 uur. deze ruimte bevatten vaak sporen van blauwzuur