Puzzel Puzzels
The Don
Artikelen: 0

Re: Aura's

is dat westlands?

Of het is Westlands of het is iemand die zijn hersenfunctie dusdanig heeft gecompromitteerd door het gebruik van hallucinerende stoffen dat er geen correcte zinsopbouw meer mogelijk is....
Filosofie is een spel, de wetenschap is de scheidsrechter.

ads

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 6 TB

Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 6 TB

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 20 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 20 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nintendo Switch 2 Pro Controller - Zwart

Nintendo Switch 2 Pro Controller - Zwart

Bekijk product

p__

Hier zijn twee kandidaten die in waarschijnlijkheid zijn toegenomen.

Eerst de biophotons:
Human Hands Emit Light

Sept. 6, 2005 — Human hands glow, but fingernails release the most light, according to a recent study that found all parts of the hand emit detectable levels of light.  

The findings support prior research that suggested most living things, including plants, release light. Since disease and illness appear to affect the strength and pattern of the glow, the discovery might lead to less-invasive ways of diagnosing patients.  http://dsc.discovery.com/news/briefs/20 ... print.html
Maar deze tweede lijkt me nog duidelijker:
When emotions make you see colors

Might it also be possible for a synesthete to associate emotions with visual images? British psychologist Jamie Ward believes he has found an individual (a nineteen-year-old woman whose initials are GW) with just such a condition. GW says she perceives "auras" around the faces of certain people, and when she sees or hears some words, she perceives colors (the same color always associated with the same word), which occupy her entire field of vision.

Ward points out that several other studies have shown a similar correspondence between color and emotion -- people tend to associate lighter and more saturated colors like yellow, green, and red with positive emotions, and darker and less saturated colors with negative emotions.

http://scienceblogs.com/cognitivedaily/200...you_see_col.php
Zou die laatste de oplossing voor het aura fenomeen zijn?

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart- 50 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart- 50 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 5 TB

Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 5 TB

Bekijk product

Steun Sciencetalk Just Dance 2026 Edition - Nintendo Switch - Code in a box

Just Dance 2026 Edition - Nintendo Switch - Code in a box

Bekijk product

Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Kjell

Anonymous schreef:Het is inderdaad zonde dat wetenschap nog niet veel tijd heb besteed aan het paranormale in het leven.

Ik zou ook liegen als ik zeg niet enige controle over mijn aura of wat het ook is bestuur. Heb zelfs nog wel vreemdere dingen meegemaakt.

Mijn peroonlijke beste definitie is een combinatie van zaken helaas

In de tijden dat ik nog blowende was is het voor mij zo goed als zeker dat de veranderingen in je hersenpatronen van blowen je in staat stelt om paranormale dingen uit te voeren. Het is ook aardig simpel het is een kwestie van voelen en snappen wat je voelt heel veel interpreteren.

Natuurlijk zit je er echt wel eens naast.

Een leuk zij effect van blowen voor sommige mensen is trouwens dat je op een manier statische elektrischiteit voelt. Ik kon op een gegeven moment dus ook geen PC of surround sound home cinema set aanzetten of gebruiken. Door de hoge straling die daarvan af kwam.

Ja het klinkt echt vaag maar heb ook leerlingen uit mijn klas gecontroleerd voor deze zaken. Sommige van heb hebben echt last hiervan als ze blowen. tja het gevoel is niet makkelijk uit te leggen het is echt gewoon een vorm van een deken aan elektrischiteit die over je heenkomt en je constand "stoort"

Mijn  tweede ervaring was met een telefoon (krachtige krengen trouwens moet je er maar eens meer als 5 tegen je hoofd houden ,PIJNLIJK,)

ik zat in de bank en in 1 keer uit niets voel ik zeg maar mijn eikel aanslaan, niet echt specifiek gewoon eigenlijk een knalletje ofzow. Nou jah een seconden later krijg ik een sms.  

In mijn persoonlijke opzicht is blowen ook eigenlijk een natuurlijke manier van de natuur om te verkomen dat mensen technische veruitgang boeken. Dit werkt natuurlijk dubbel want het is ook zeer verslavend.  

Tja heb zelfs meerdere andere paranormale ervaringen gehad ik ga der niks mee doen. Mede omdat je niet weet wat je doet.  

Ik snap al wel dat als de wetenschap en medische zorg daadwerkelijk en serieus zichzelf hierin zal verdiepen dat we grotere stappen zullen  maken sinds de uitvinding van elektrischiteit

Mensen en doctoren maken denk ik nog steeds te vaak de fout dat een ziekte zoals kanker ergens vandaan moet komen (Over het algemeen van de straling van je huispullen en sigaretten rook)

maar ook door lichaamelijke processen verdriet pijn depressie

afien ik lach om huidige vooruitgang van wetenschap en medische wetenschap. Ze durven de echte dingen niet op te pakken uit angst voor eigen reputatie zo ontdek je toch niks. (edision zal ook voor gek zijn uitgemaakt voordat hij de ontdekking maakte.)

Ik zit op een wetenschappelijke opleiding dus ik ben ook geen hippie.
dit is de meest zinnige en revolutionaire uitleg die ik hier al heb gehoord, ik mag je wel man.

ik denk dat aura gewoon een uitloop is van zenuw electriciteit,de zenuw krijgt electriciteit van de hersenen en onder de juiste omstandigheden zoals luchtvochtigheid komt dit uit de oppervlakte van de huid, de waarneembaarheid kan beinvloed zijn door freqentie van de uitgestoten electriciteit.
Wie niet slim is moet sterk zijn.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “💡 Theorieontwikkeling”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!