Puzzel Puzzels
Gebruikersavatar
p__
Artikelen: 0
Berichten: 2.972
Lid geworden op: zo 23 jan 2005, 13:21

Re: wie gelooft dat er buitenaards leven is

azzor1911 schreef:yes ik geloof zekers weten in buitenaards leven.

maar ik denk dat het overgrote deel van alle leven in ons heelal is wat wij 'primitief' zouden beshcouwen, misschien eencellige diertjes in water, of van die rare prehistorische vissen.

maar hoe dan ook, het is bijna uit te sluiten dat buitenaards leven niet bestaat, naar mijn mening.

:shock:
Waarom denk je dit?

Is ons leven op aarde bijzonder snel geevolueerd?
The scientists point to two key discoveries made by Australian astronomers and reported last year that there is a "galactic habitable zone" in our Milky Way Galaxy. And more importantly that Earth’s own star, the Sun, is relatively young in comparison to the average star in this zone -- by as much as a billion years.

http://www.space.com/searchforlife/et_bett...dds_050114.html
Er wordt hier aangegeven dat de gemiddelde ster in het leefbare deel van ons melkwegstelsel 1 miljard jaar ouder is dan onze zon. Is het dan niet logisch aan te nemen dat leven daar gemiddeld ook 1 miljard jaar verder geëvolueerd is?

ads

Steun Sciencetalk Sony PS5 DualSense Draadloze Controller - Midnight Black

Sony PS5 DualSense Draadloze Controller - Midnight Black

Bekijk product

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe harde schijf - 2TB

Western Digital Elements Portable - Externe harde schijf - 2TB

Bekijk product

Steun Sciencetalk Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 15 / 15 Pro Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 15 / 15 Pro Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Bekijk product

Anonymous
Artikelen: 0

Re: wie gelooft dat er buitenaards leven is

in onze huideige tijdlijn en momenteel zijn de kansen toch heel klein sorry
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Gebruikersavatar
p__
Artikelen: 0
Berichten: 2.972
Lid geworden op: zo 23 jan 2005, 13:21

Re: wie gelooft dat er buitenaards leven is

in onze huideige tijdlijn en momenteel zijn de kansen toch heel klein sorry
Helaas, de wetenschap beweert wat anders:
Now a team of American scientists note that recent astrophysical discoveries suggest that we should find ourselves in the midst of one or more extraterrestrial civilizations. Moreover, they argue it is a mistake to reject all UFO reports since some evidence for the theoretically-predicted extraterrestrial visitors might just be found there.
"We are in the curious situation today that our best modern physics and astrophysics theories predict that we should be experiencing extraterrestrial visitation, yet any possible evidence of such lurking in the UFO phenomenon is scoffed at within our scientific community," contends astrophysicist Bernard Haisch.
http://www.space.com/searchforlife/et_bett...dds_050114.html
Anonymous
Artikelen: 0

Re: wie gelooft dat er buitenaards leven is

in onze huideige tijdlijn en momenteel zijn de kansen toch heel klein sorry


waar baseer jij dat op?

de meeste wetenschappers zeggen dat de kans dat er ergens anders ook intelligent leven is, groter is dan de kans dat het er niet is.....
Gebruikersavatar
p__
Artikelen: 0
Berichten: 2.972
Lid geworden op: zo 23 jan 2005, 13:21

Re: wie gelooft dat er buitenaards leven is

Hier een programma op discovery channel over aliens:

http://discovery.com/alienplanet

Helaas wordt het volgens mij alleen in Amerika uitgezonden.
Anonymous
Artikelen: 0

Re: wie gelooft dat er buitenaards leven is

sorry, geloof wel dat er buitenaards leven is maar niet op de 4de dimensie waar wij ons nu in verkeren
Gebruikersavatar
p__
Artikelen: 0
Berichten: 2.972
Lid geworden op: zo 23 jan 2005, 13:21

Re: wie gelooft dat er buitenaards leven is

sorry, geloof wel dat er buitenaards leven is maar niet op de 4de dimensie waar wij ons nu in verkeren


Waarom niet?
Anonymous
Artikelen: 0

Re: wie gelooft dat er buitenaards leven is

DNA onderzoek naar een alien implantaat bij een mens

http://www.alienscalpel.com/dna_analysis.pdf
Anonymous
Artikelen: 0

Re: wie gelooft dat er buitenaards leven is

http://xfacts.com/map/index.htm

correctie bovenstaand bericht, was/is geen implantaat maar onderzoek is wel merkwaardig te noemen.
Gebruikersavatar
p__
Artikelen: 0
Berichten: 2.972
Lid geworden op: zo 23 jan 2005, 13:21

Re: wie gelooft dat er buitenaards leven is

Jap schreef:DNA onderzoek naar een alien implantaat bij een mens

http://www.alienscalpel.com/dna_analysis.pdf
In dat rapport staat:
Hence, painstaking DNA analyses and the use of bioinformatics methodology over a 12 month period by highly qualified teams of experts in three countries was necessary to establish that the biological specimen found in the house was a mundane terrestrial mollusk. Mollusks, particularly snails and slugs, secrete a thick mucous that contains multiple inhibitors of many of the common enzymes that are fundamental to molecular biology and DNA analysis, including polymerase chain reaction enzymes and those used in standard molecular cloning.
Er is dus niets buitenaards gevonden.

Wel hebben ze een nieuwe soort slak ontdekt bij DNA onderzoek van een tweede exemplaar.
luc1f3rz
Artikelen: 0
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 30 mei 2005, 15:26

Re: wie gelooft dat er buitenaards leven is

Misschien leuk filmpje voor bij dit onderwerp

http://wm-ondemand.abacast.com/prophet_yah...eh/ABCnews1.wmv
Gebruikersavatar
p__
Artikelen: 0
Berichten: 2.972
Lid geworden op: zo 23 jan 2005, 13:21

Re: wie gelooft dat er buitenaards leven is

luc1f3rz schreef:Misschien leuk filmpje voor bij dit onderwerp

http://wm-ondemand.abacast.com/prophet_yah...eh/ABCnews1.wmv
Daar is al een topic over.

http://sciencetalk.nl/forum/invision/in...der=asc&start=0
Anonymous
Artikelen: 0

Re: wie gelooft dat er buitenaards leven is

Hmm, misschien een beetje para.. maar ik heb wat uitgelekte rapporten gelezen van ondere andere meneer Armstrong over de reis naar de maan.

Rapport was top secret, maar toch uitgelekt, ook heeft armstrong zelf toegegeven dat alles waar was maar hij er niks over mocht zeggen.

Ook heb ik een geluidsband gehoord van tijdens de reis naar de maan, wat je hoorde was totale chaos en angst bij armstrong en de andere astronauten.

Goed, om bij het begin te beginnen... toen ze landden op de maan, werden er allemaal een soort van bollen gezien, dat zou een stad vormen..

Maargoed dat is eigenlijk niet zo belangrijk.

Armstrong zou geroept hebben naar de NASA, dat er wezens waren...NASA schijnt op de een of andere manier de verbindin toen te hebben gesaboteerd zodat zij de beelden enzo konden manipuleren, hoe dat zit weet ik niet, vind ik ook niet zo belangrijk.

Maargoed, die astronauten zagen dus op de maan vreemde wezens...op de geluidsband die gelekt is hoor je het ook, totale chaos en angst, en verhalen van de astronauten van"They are watching us" enzo...

Ook zouden zij UFO's zegmaar gezien hebben...dat duid dus op een veel verder ontwikkelde beschaving dan dat van ons.

Zoals ik het nu opschrijf komt het ongeloofwaardig over, heb ik zelf ook door.

Dat komt doordat ik veel dingen ben vergeten... maar google er maar eens naar.

Ook geeft Armstrong toe dat het allemaal waar is...en dat hij er niks over mocht zeggen.

Google er maar even naar en lees het hele verhaal.

Ook zijn de rapporten en geluidsbanden die zijn uitgelekt te downloaden, en veel foto's die er door de astronauten zijn maar die de wereld niet mocht zien zijn er gemaakt en zijn er wel ergens te vinden.

Erg interresant!
Gebruikersavatar
klazon
Pluimdrager
Artikelen: 0
Berichten: 7.933
Lid geworden op: ma 09 mei 2005, 23:52

Re: wie gelooft dat er buitenaards leven is

........Ook zouden zij UFO's zegmaar gezien hebben...dat duid dus op een veel verder ontwikkelde beschaving dan dat van ons......
Een UFO is een ongeidentificeerd object. Het is dus onbekend wat voor ding het is en waar het vandaan komt. Dan mag je dus niet de conclusie trekken dat het uit een hoger ontwikkelde beschaving komt.

ads

Steun Sciencetalk Nuvance SD Kaart Lezer - SD Kaartlezer USB C - Card Reader - Incl. 8-Pin Converter - Geheugenkaartlezer Micro SD

Nuvance SD Kaart Lezer - SD Kaartlezer USB C - Card Reader - Incl. 8-Pin Converter - Geheugenkaartlezer Micro SD

Bekijk product

Steun Sciencetalk Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Blue - 11e generatie

Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Blue - 11e generatie

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 50 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 50 euro - Bedankt!

Bekijk product

Anonymous
Artikelen: 0

Re: wie gelooft dat er buitenaards leven is

Misschien komen ze wel uit ons aardse verleden want zijn wij nu hoger ontwikkeld dan we ooit waren?

Persoonlijk denk ik van niet gelet op de vele mysteries rond oude volken en pyramides over de hele aardkloot waarvan we nog steeds niet in staat zijn om ze na te bouwen!

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “💡 Theorieontwikkeling”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!