Hartelijk dank iedereen voor de tips en het medeleven, zo kan ik voorlopig vooruit.
Moderator: Rhiannon
Val je de laatste tijd nu af of kom je juist aanBartjes schreef:Het is gelukt! Met mijn nieuwe pizza-oventje heb ik een smakelijke pizza gebakken. Ik heb 'm net op.
![]()
Hartelijk dank iedereen voor de tips en het medeleven, zo kan ik voorlopig vooruit.
Val je de laatste tijd nu af of kom je juist aan![]()
Je zou ook eens hier kunnen kijken voor nog wat gezonde eenvoudige maaltijden met links naar andere interessante webpagina's.
Ik bedoel het soort salades dat door sommige groenteboeren en slagers zelf wordt gemaakt.Raspoetin schreef:Dat hangt er natuurlijk van af waaruit de salade bestaat. Ik denk dat een maaltijdsalade voldoende calorieën moet hebben om als avondeten in aanmerking te komen. Mogelijke extra ingrediënten zijn bijvoorbeeld gegrilde kip, champignons, pasta, etc.
Met een paar blaadjes sla, dressing en een verdwaalde tomaat ga je het uiteraard niet redden.
Ik vermoed dat er rond de 10000 kookboekjes en boeken in alle moge versies en formaten te krijgen zijn, voor elk soort van mensen, voor elk type dieet of type van voeding, en voor elk apparaat.Ik bedoel het soort salades dat door sommige groenteboeren en slagers zelf wordt gemaakt.
Ook over verwarmen in een magnetron zijn meerdere dingen te vinden op internet, doordat het verwarmd met infrarood.
Hierop inhakend: Er staat (vast) ook op het internet dat Barack Obama een buitenaards wezen is. Maar dat maakt het nog niet meteen waar. Ik raad je (MCE) aan om zulke berichten altijd kritisch te lezen. Er is genoeg (wetenschappelijke!) documentatie te vinden dat het opwarmen van eten in de magnetron niet schadelijk is.met infrarood heeft dit niks te maken.