Moderator: R_Bena
Lethy schreef:ik heb dynamisch ip dus, vanaf ik mijn adsl bakje uitzet, en weer aan, heb ik nieuw ip. dan nog, iemand die dat ip aanvalt, komt uit op mn router dusja, mn pc zal er geen last van hebben.
Iedereen doet hier zo paranoia over ... Mensen gaan je echt niet hacken ofzo als ze op dit forum je IP zien![]()
De echte proffesionele hackers houden zich echt niet bezig met een pc te hacken waar niks van belangrijke documenten op te vinden is ...
Inderdaad: deze banner wordt automatisch gegenereerd. En als ik kijk dan zie ik mijn eigen IP adres staan en dus niet die van jou!
Nee hoor. Noem maar een site, dan bezoek ik hem vanaf hier zonder dat ze mijn IP hebben.Maar maak je geen illusie elke site die je bezoekt en zeker waar je je registreerd kan je ip adres
Alleen als je zo dom bent om je ECHTE email adres in te vullen. Gelukkig hebben we hotmail, yahoo, gmail, etc...en je mail adres zien![]()
Ik stuur je een pmNee hoor. Noem maar een site, dan bezoek ik hem vanaf hier zonder dat ze mijn IP hebben.COPIE schreef:Maar maak je geen illusie elke site die je bezoekt en zeker waar je je registreerd kan je ip adres
Je moet toch een bevestigings mail krijgen en een mail adres is een mail adres ...Alleen als je zo dom bent om je ECHTE email adres in te vullen. Gelukkig hebben we hotmail, yahoo, gmail, etc...en je mail adres zien![]()
Ik ben er zojuist geweest, check je logs. Mijn echte IP begint met 24 (chello) of 194 (xs4all), afhankelijk van waar ik ben.Ik stuur je een pm![]()
![]()
Ja of van je werk of eigen domein of wat dan ook. Ik misbruik voor dit soort fratsen in ieder geval altijd random hotmail adressenRogier schreef:Je moet toch een bevestigings mail krijgen en een mail adres is een mail adres ...
Je ECHTE bedoel je die van je provider mee?![]()
Heb ik geen last van hoor ... ben me bewust van me sporen die ik na laat over het internet, maar heb geen behoefte daar allemaal moeilijke trucjes voor uit te halen dat te omzeilenBij paranoide
Naam & adres kun je alleen achterhalen via hun provider, en die gaan die gegevens zeker niet zomaar geven. Hooguit als er echt strafbare dingen worden geplaatst.Anonymous schreef:heey mensen ik zit met een probleem, Ik heb last van mensen die steeds schelden op mijn site, en ik wil eens wete wie het is, Ik heb hun ip adres maar dat is alles, kan ik aan de hand daarvan, Bepalen waar ze wonen, of wat hun achternaam is??
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Rogier schreef:Naam & adres kun je alleen achterhalen via hun provider, en die gaan die gegevens zeker niet zomaar geven. Hooguit als er echt strafbare dingen worden geplaatst.Anonymous schreef:heey mensen ik zit met een probleem, Ik heb last van mensen die steeds schelden op mijn site, en ik wil eens wete wie het is, Ik heb hun ip adres maar dat is alles, kan ik aan de hand daarvan, Bepalen waar ze wonen, of wat hun achternaam is??
Wat je natuurlijk wel kan doen is die IP adressen bannen. Maak een blacklist, en een bezoeker met een IP dat op die lijst staat forward je direct naar www.bondtegenvloeken.nl![]()
Misschien dat je via whois of visual traceroute services kunt achterhalen wie er achter zit, als je ook een email adres hebt maak je al meer kans. Maar als het gewoon een random IP is van een normale provider en verder heb je geen concrete info, dan zal het niet lukken vrees ik (om precies deze reden lukte het stichting Brein pas geleden ook niet).
Rogier schreef:Naam & adres kun je alleen achterhalen via hun provider, en die gaan die gegevens zeker niet zomaar geven. Hooguit als er echt strafbare dingen worden geplaatst.Anonymous schreef:heey mensen ik zit met een probleem, Ik heb last van mensen die steeds schelden op mijn site, en ik wil eens wete wie het is, Ik heb hun ip adres maar dat is alles, kan ik aan de hand daarvan, Bepalen waar ze wonen, of wat hun achternaam is??
Wat je natuurlijk wel kan doen is die IP adressen bannen. Maak een blacklist, en een bezoeker met een IP dat op die lijst staat forward je direct naar www.bondtegenvloeken.nl![]()
Misschien dat je via whois of visual traceroute services kunt achterhalen wie er achter zit, als je ook een email adres hebt maak je al meer kans. Maar als het gewoon een random IP is van een normale provider en verder heb je geen concrete info, dan zal het niet lukken vrees ik (om precies deze reden lukte het stichting Brein pas geleden ook niet).
Zet je mensen alleen voor een paar weken op de blacklist. En als het om een IP gaat van een provider die dynamische IP's geeft (welke provider is dat eigenlijk, en hoe vaak krijg je een ander IP?) dan blok je gewoon die hele rangeIP bannen zou bij mij niet werken, dynamisch IP. Nu jopen dat ik het IP van een gebannede niet krijg.