Werk zoeken waar je veel mee met mensen geconfronteerd wordt is belangrijk als men naar het uiterlijk kijkt en daar ben ik wat tegen. Kijk maar naar die vervelende reclames op televisie. Men gebruikt modellen en mooie vrouwen voor kledij, nieuwe drankjes, een nieuw product... altijd mooie mensen en ook op series en zelfs films. Je vind ze overal.
Het innerlijk komt dan op de tweede plaats en is minder belangrijk.
Ik heb er dus een hekel aan met al deze suppermodellen in tijdschriften, op tv, reclameborden, je ziet ze gewoon overal.
En op het gebied van een vriend/in vind ik het innerlijke belangrijker ook omdat ik liever iemand heb waarmee je goed kunt praten ipv iemand die ego doet of geen interesse heeft... maar daarna kijk ik eigenlijk ook naar het uiterlijk , ze hoeft geen suppermodel te zijn natuurlijk. Als ik er getallen moet "opplakken" dan kijk in naar het innerlijk voor 60 % en uiterlijk 40 %
Maar de maatschappij gaat wat te ver op gebied van het uiterlijk. Daar heb ik een hekel aan.
(ps: ik zeg dit niet omdat ik zelf lelijk ben, ik vind mezelf best niet lelijk maar knap ben ik nu ook weer niet dit ff tussen haakjes
Puzzels