Dus misschien is het wel iets voor genetica :-k
MvG Ron
Uiterst interessant vind ik waarop je deze stelling gebaseerd hebt. Kun je dit toelichten?Ik bedoel, DNA is er niet egt op gemaakt ofzo
Dit is helemaal correct.hoe meer dna in het zelfde kringetje blijft rondgaan hoe groter de kans dat er een fout word meegekopieert ofzo...
dat is nou het mooie van mengen van chromosomen. Op den duur kunnen fouten er even goed weer uit worden gehaald door dat het goede genetische deeltje wordt overgedragen en het foutieve deeltje wordt niet verder voortgeplant. Zo krijg je altijd een mix waardoor de kans op een terugkerende fout kleiner word. TENZIJ zowel de vader als de moeder dragers zijn dan is die fout niet meer te herstellen.al die mensen die mengen met elkaar, en uiteindelijk worden we allemaal zo'n beetje als mij, caramel-mensen. Nou lijkt het me dat er dan een moment KAN komen dat het zo ver gemixt is dat het eigenlijk weer op elkaar lijkt allemaal... nou en dan gaan we nog meer voortplanten maar het gaat steeds meer op hetzelfde dna lijken dus steeds meer fouten... nou ja wat de consequenties daarvan zijn daar ga ik niet over speculeren
Weet je, ik heb me vaker afgevraagd of dat eigenlijk wel zo is.al die mensen die mengen met elkaar, en uiteindelijk worden we allemaal zo'n beetje als mij, caramel-mensen.
Of maak ik een denkfout?
je kan in een paar uur drie dagen meemaken
Ik ben bang dat het niet zo eenvoudig ligt, deze biologische wet zou namelijk de evolutie tegenspreken.Echter, een bekende biologische wet (vernoemd naar de Nederlander Wijnberg geloof ik) stelt dat de genfrequentie van genen binnen een populatie altijd constant blijft.