Puzzel Puzzels
Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
The Storm
Artikelen: 0

Hoe ben je op Chemieforum.nl tercht gekomen?

Het is erg interessant voor ons om te weten hoe jullie op chemieforum.nl gekomen zijn zodat wij kunnen bekijken hoe we meer bekendheid kunnen verkrijgen.

Tevens zijn ideeën om bekender te worden ook altijd welkom, maar post deze dan in het forum suggesties. Bedankt!

ads

Steun Sciencetalk Brepols bureau agenda 2026 - LIMA - Bureau agenda - 1 week op 2 pagina's - Weekoverzicht - Zwart - 17.1 x 22 cm

Brepols bureau agenda 2026 - LIMA - Bureau agenda - 1 week op 2 pagina's - Weekoverzicht - Zwart - 17.1 x 22 cm

Bekijk product

Steun Sciencetalk Systemyze Weekplanner Whiteboard – Magnetisch Planbord – Magnetische Maandplanner – Inclusief Markers & Wisser – A3 Formaat

Systemyze Weekplanner Whiteboard – Magnetisch Planbord – Magnetische Maandplanner – Inclusief Markers & Wisser – A3 Formaat

Bekijk product

Steun Sciencetalk Minecraft - Nintendo Switch

Minecraft - Nintendo Switch

Bekijk product

Xochipilli

Re: Hoe ben je op Chemieforum.nl tercht gekomen?

Ik ben hier juist gearriveerd door een link op een ander chemieforum, namenlijk [url=http://chemixtry.****hedz.com/]Chemixtry[/url].

Het forum hier ziet er wel deftig uit en ik hoop dat ik hier veel zal kunnen bij opsteken.
_Destroying in order to Create, Creating in order to Destroy_
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

biochemiefreak

ik was voornamelijk op zoek naar sites waar ik wat vragen kan stellen op verschillende gebied in de chemie. Ik heb zelf ook een site op chemie.pagina.nl namelijk de eerste link de de tweede kolom. IEDEREEN IS VAN HARTE WELKOM :) . Maar ik had wat vragen op het gebied van HPLC en daarvoor zocht ik wat antwoorden. Daarin tegen valt het mij op dat er zo weinig algemene intresse is in de bio/medische wereld op het gebied van chemie. Terwijl het zo intressant aangezien het "de chemie van het leven" is

MvG Ron
Jorim

Als je denkt dat anderen ook wat aan jouw site kunnen hebben zou je hem met een leuk verhaaltje even kunnen posten in het internet forum.

Als je nog suggesties hebt om de bio/medische wereld een beetje te stimuleren hier op chemieforum.nl moet je die maar even geven in het suggesties forum...
Vahl

Ik ben hier juist gearriveerd door een link op een ander chemieforum, namenlijk Chemixtry.

Voor mij geldt eigenlijk ook hetzelfde als voor psymage, ik ben ook een tijdje lid van Chemixtry.tk :D
Martijn_CF

Ik zocht iets over pH berekeningen, vooral voor meerwaardige zuren, omdat mijn oude studieboeken hiet niet echt op in gingen.

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - verpakking hip

bol cadeaukaart - verpakking hip

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 20 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 20 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 6 TB

Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 6 TB

Bekijk product

Jolleke

Er was een link geplaast op het intranet van mijn school (Fontys Hogescholen Toegepaste Natuurwetenschappen Eindhoven).

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “⚗️ Scheikunde”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!