Puzzel Puzzels
Elbert
Artikelen: 0
Berichten: 778
Lid geworden op: do 23 okt 2003, 19:22

Ik stel me even voor :)

Vorige Topic van Dag Dag ...

Dit topic is ooit, in het prille begin van Chemieforum.nl, aangemaakt door één van de leden van toen.

Dat was om zichzelf voor te stellen, eigenlijk heel beleefd vonden wij, daarom hebben wij er maar gewoon een algemeen-nieuw-lid-van-Chemieforum.nl-voorstellings-topic van gemaakt (in iets minder woorden dat dan weer wel).

Sommige forum's hebben een heel apart forum hiervoor, wij vonden een topic wel genoeg. :D

Wie ik ben !?! dat bekijk je maar in mijn profiel (daar heb ik die voor) :P :P

Zo ik heb mijn zegje weer gedaan, dan zeg ik nu:

Veel voorstellings plezier !!

ads

Steun Sciencetalk Kobo Libra Colour - E-reader - 7 inch kleurenscherm - 32GB - Luisterboeken - Zwart

Kobo Libra Colour - E-reader - 7 inch kleurenscherm - 32GB - Luisterboeken - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart- 50 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart- 50 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk Kobo Clara Colour - E-reader - 6 inch kleurenscherm - 16GB - Luisterboeken - Wit

Kobo Clara Colour - E-reader - 6 inch kleurenscherm - 16GB - Luisterboeken - Wit

Bekijk product

The Storm
Artikelen: 0
Berichten: 148
Lid geworden op: wo 05 nov 2003, 08:36

Re: Ik stel me even voor :)

Ehm, zo'n topic is er toch al?

http://www.chemieforum.nl/forum/index.php?showtopic=45&hl=

Gebruik eerst de Zoekfunctie voordat je iets post!
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Michelle_CF
Artikelen: 0
Berichten: 37
Lid geworden op: di 11 nov 2003, 13:19

Re: Ik stel me even voor :)

Ja zo'n topic WAS er, maar die is gesloten.

Eerst even KIJKEN voordat je iets post. :D
Elbert
Artikelen: 0
Berichten: 778
Lid geworden op: do 23 okt 2003, 19:22

Re: Ik stel me even voor :)

Moderator trekjes hoef je niet te vertonen die hebben wij al genoeg. :P

Aangezien de heer The Storm zelf moderator (global nog wel) is. :D

Daar is dit topic ook niet voor!
Gebruikersavatar
H2O-tje
Artikelen: 0
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 30 jan 2005, 13:15

Re: Ik stel me even voor :)

ehm..ja ik ben hier nieuw

wil jemeer weten vraag het maar
Elbert
Artikelen: 0
Berichten: 778
Lid geworden op: do 23 okt 2003, 19:22

Re: Ik stel me even voor :)

Welkom op chemieforum.nl :D

Wat zijn je hobby's om maar meteen met de deur in huis te vallen :P

(Maar dat mocht je vragen) :P
Gebruikersavatar
H2O-tje
Artikelen: 0
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 30 jan 2005, 13:15

Re: Ik stel me even voor :)

wat zijn mijn hobby's :D

Schrijven

Dansen

Lezen

tja....ga nog naar school heb dus weinig tid voor hobby's Afbeelding
Gebruikersavatar
rwwh
Artikelen: 0
Berichten: 6.853
Lid geworden op: wo 02 mar 2005, 22:23

Re: Ik stel me even voor :)

tja....ga nog naar school heb dus weinig tid voor hobby's Afbeelding
Huh :D Dat leer je nog wel anders te zien. Na school besef dat het op school heel rustig was en veel tijd gaf voor hobby's!
Elbert
Artikelen: 0
Berichten: 778
Lid geworden op: do 23 okt 2003, 19:22

Re: Ik stel me even voor :)

Vandaar ook dat ik het vroeg, aangezien ik in je profiel zag dat je nog op school zat :P

Ik werk nu ook min of meer (stage) en 20 dagen per jaar vrij is nogal weinig voor hobby's (ben ik meestal aan het uitrusten) :P

Vandaar dus.

Als je naar school gaat heb je dus juist heel veel tijd voor hobby's 8-[ ;)

Maar dansen, schrijven en lezen keur ik goed hoor :D :D
elf
Artikelen: 0
Berichten: 45
Lid geworden op: do 05 jan 2006, 13:09

Re: Ik stel me even voor :)

Kwas eigenlijk ook nieuw , hobbies vooral gfx en lezen en netwerkbeveiliging, zit zelf nog op middelbare school, vwo.
Gebruikersavatar
H2O-tje
Artikelen: 0
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 30 jan 2005, 13:15

Re: Ik stel me even voor :)

Elbert schreef: Vandaar ook dat ik het vroeg, aangezien ik in je profiel zag dat je nog op school zat :P

Ik werk nu ook min of meer (stage) en 20 dagen per jaar vrij is nogal weinig voor hobby's (ben ik meestal aan het uitrusten) :P

Vandaar dus.

Als je naar school gaat heb je dus juist heel veel tijd voor hobby's 8-[ ;)

Maar dansen, schrijven en lezen keur ik goed hoor :D :D
gelukkig keur je het goed.

maar ik altijd te weining tijd.
Elbert
Artikelen: 0
Berichten: 778
Lid geworden op: do 23 okt 2003, 19:22

Re: Ik stel me even voor :)

Misschien nieuwe hobby ??

Rondhangen-in-de-Chillout Lounge-van-Chemieforum.nl :P :P :lol:

Anyway ik was gewoon benieuwd, je moet toch wat zeggen, ik bedoelde er verder niks mee. :D
ridder
Artikelen: 0
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 26 jan 2005, 17:26

Re: Ik stel me even voor :)

heey ik ben ook nieuw

:D :P
JeroenCV
Artikelen: 0
Berichten: 1.153
Lid geworden op: di 28 sep 2004, 11:32

Re: Ik stel me even voor :)

en stel je dan maar voor!

ads

Steun Sciencetalk HP 280M - Draadloze Muis - Extra stil - Ergonomisch - Zwart

HP 280M - Draadloze Muis - Extra stil - Ergonomisch - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Sony PS5 DualSense Draadloze Controller - Wit

Sony PS5 DualSense Draadloze Controller - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk Super Mario Party: Jamboree - Nintendo Switch

Super Mario Party: Jamboree - Nintendo Switch

Bekijk product

Caesium
Artikelen: 0
Berichten: 254
Lid geworden op: wo 31 mar 2004, 22:00

Re: Ik stel me even voor :)

Hmm ik ben niet nieuw :P

Maar als ik nu al totaal geen tijd heb voor hobby's (4HAVO), hoe moet dat dan in de toekomst? :D Ik kan nu zelfs alleen maar m'n hobby chemieforum af en toe doen, maar mijn lievelingshobby lezen heb ik bijna nooit meer tijd voor :P

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!