mijn familie boeit me niet en wie ik achterlaat, ik haat hun ook dus wat zal mij het nou boeien of hun vragen zullen hebben
Jij geeft niet om hen, maar zij misschien wel om jou. En als dat niet het geval is voor je ouders, dan misschien wel voor iemand anders.
Zelfmoord, jezelf verhongeren of van kant maken help echt niet, dan is het te laat ...
Dan laat je de anderen, nieuwe mensen de kans niet meer om je te steunen en om je te geven.
Ik weet dat dit je op dit moment niet interesseert. Maar als je jezelf daardoor niet gaat verhongeren is het zeker de moeite waart om je dit te vertellen.
Je zal hieraan terugdenken als het allemaal voorbij is en dan zal je het met me eens zijn.
EN BEDENK dat je binnen twee jaar volwassen bent, dan is die school, je ouders dat huiswerk en die oude vrienden weg. Dan kun je opnieuw beginnen.
Een typ waar ik zelf ook veel aan gehad heb:
MAAK JEZELF DE BELOFTE JE NOOIT VAN KANT TE MAKEN OF UIT TE HONGEREN, wees sterk, doe het voor jezelf.
En elke keer dat je het moeilijk hebt denk je aan die belofte terug.
Nog veel geluk.
En denk eraan alleen al op dit forum zijn 10-tallen mensen die een beetje om je geven, als is het dan een beetje want we kennen je wel niet.
Maar misschien leer je een van die mensen kennen, iemand die je kan steuen, misschien een waardevolle typ. Zoek contact met iemand (via dit forum?)
Ik heb je al lang genoeg aan het lijntje gehouden nu, ik hoop dat je iets aan mijn post hebt.
Veel geluk ermee.
P.S.: Ik blijf op dit forum en ik zal deze post in het oog houden, als je nog iets kwijt wil voor mij of iemand anders, zal er altijd iemand klaarstaan om te antwoorden
