nee, ik hoor gewoon een heel hoog piepend geluid. (kort) het is ook niet dat ze bang zijn ofzo, want ik woon aan een bos en daar wonen ze dan. ik hoor het opeens.. sinds een paar dagen geleden. ik vind het ook gek, maar ik hoor hetik snap niet dat het kan dat ik ze eerder niet hoorde