Geniale opmerkingDoctor T schreef: Persoonlijk vind ik dat je van je fouten moet leren, ik maak er daarom ook een hoop; om maar een paar te noemen:
Moderator: Rhiannon
Geniale opmerkingDoctor T schreef: Persoonlijk vind ik dat je van je fouten moet leren, ik maak er daarom ook een hoop; om maar een paar te noemen:
en ik verzin het het niet, het bekerglas met thymus in de blender gezet.
Waarschijnlijk iemand die enkel de practicumnota's volgt en totaal niet meer nadenkten ik verzin het het niet, het bekerglas met thymus in de blender gezet.
OMG, hoe dom kan je zijn![]()
Dichloormethaan ruikt toch helemaal niet naar zwembad, of chloor? Ik heb het wel eens gedestilleerd uit verfafbeit, en er ook aan geroken, maar ik kan me er niet schokkends van herinneren...Bij het verkrijgen maakten we gebruik van dichloormethaan en er was een simpele ziel die even bij iedereen ging ruiken hoe hun olie rook (wat je het beste niet kan doen als er net dichloormethaan is bijgedaan, want dit ruikt naar 3 zwembadden).
Ehm, heb je de lerares daarna wel uitgelegd dat het mengsel zo rond de 55-60 graden celcius wordt? 8-[tbd schreef: Nou, we gingen geld verbranden in het bekende water-ethanol mengsel.
Zover ging alles goed, het gloednieuwe 50 euro briefje kwam er ongeschonden uit.
Maar dan kwam de lerares op het lumineuze idee om enkele lichaamsdelen van leerlingen in het mengsel te dopen![]()
Enkele vrijwilligers dopen hun vingertjes erin, en ik kreeg de eer om de lucifer eronder te houden![]()
Ik heb hiermee dus een stuk of 4 mensen eerstegraadsbrandwonden aangeboden![]()
Niemand wist waarom het niet lukte... Maar het was wel fijn (voor mij)!
Waarom deed ze het zelf niet?tbd schreef: Nou, we gingen geld verbranden in het bekende water-ethanol mengsel.
Zover ging alles goed, het gloednieuwe 50 euro briefje kwam er ongeschonden uit.
Maar dan kwam de lerares op het lumineuze idee om enkele lichaamsdelen van leerlingen in het mengsel te dopen![]()
Enkele vrijwilligers dopen hun vingertjes erin, en ik kreeg de eer om de lucifer eronder te houden![]()
Ik heb hiermee dus een stuk of 4 mensen eerstegraadsbrandwonden aangeboden![]()
Niemand wist waarom het niet lukte... Maar het was wel fijn (voor mij)!
hahahaha...grapjas..Tis echt een goede lerares hoor!