"suit" staat voor een kleur in het kaartspel ("the suit of diamonds"), voor (inderdaad) een rechtzaak, en staat voor een "pak", wat in het buitenland ook een ander woord voor advocaat is ("watch out, here come the suits")....El Blanco schreef:Met de letters kunnen we diamonds - clubs - Hearts vormenHet antwoord op 28 is suits, als je het had kunnen vinden vertel het mij dan, maar ik heb er met nog een paar anderen een paar dagen naar lopen staren en toen hebben we het antwoord maar gevraagd aan iemand anders
wanneer ik dit intik in euroglot (woordenboek) krijg ik telken als synoniem suit
bovendien zijn het advocaten en een suit is ook een rechtzaak,
aangezien er overal een s achter staat heb ik dat dan ook gedaan
volledig mee akkoord, je kan natuurlijk altijd vragen om het antwoord persoonlijk door te mailen he. zo blijft het voor de anderen ook nog leuk.Liever niet de kwis "spoilen" voor anderen door antwoorden te posten..... als je hints nodig hebt, er is een qwyzzle-forum: hier
Zit zelf al 2 dagen vast op 95
Ik heb wel iets raars voorgehad, bij het zoeken naar vraag 29 via google, kwam oik dus terecht op een site van Maine. dat antwoord heb ik dan ook maar ingegeven en ik werd prompt naar vraag 38 geleid?????
Dus dit antwoord is fout. kan ik helemaal opnieuw beginnen
grts
el blanco
Je hoeft nooit "helemaal" overnieuw te beginnen, als je maar zorgt dat je elke keer bij het halen van een nieuwe vraag even de desbetreffende link opslaat in je "favorites"!
Puzzels