Puzzel Puzzels
p__
Artikelen: 0

Re: De grote UFO, Alien en Conspiracy topic 2005-2006

je leest niet goed want ik zet hier dat deze topic over buitenaardse ufo's gaat. dus bij deze topic zijn ze wel buitenaards!

Dit is incorrect. Dit topic gaat o.a. over UFOs. UFO betekent Unidentified Flying Object, niets meer en niets minder. Overigens begrijp ik best je verwarring, want recentelijk is besloten om UFOs, aliens en conspiracies maar even in 1 topic samen te voegen. Dus misschien had je het niet over de Belgische driehoek, maar over andere posts van andere mensen hier. In dat geval mijn excuses, want dan waren jouw berichten niet relevant aan de Belgische driehoek zaak.

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart- 50 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart- 50 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk Mario Kart 8 Deluxe - Nintendo Switch

Mario Kart 8 Deluxe - Nintendo Switch

Bekijk product

Steun Sciencetalk Lumina Mini Pro Beamer - Home Cinema - Projector - Android 11.0 - WiFi 6 & Bluetooth 5.2 - 4k Beeldkwaliteit - Projector Scherm - Wit

Lumina Mini Pro Beamer - Home Cinema - Projector - Android 11.0 - WiFi 6 & Bluetooth 5.2 - 4k Beeldkwaliteit - Projector Scherm - Wit

Bekijk product

p__

Hier nog enkele fotos van de driehoek in Belgie, genomen op 15 juni te Wallonie, door J S. Henrardi

Afbeelding
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Anonymous

wesleyaarse99 schreef:ze hebben geen buitenaardse ufo waargenomen

ik ga er ook vanuit dat iedereen die hier even leest in de gaten heeft dat het om aliens gaat en niet om een unidentified flying object. dus iedereen hoeft dat niet elke keer weer te zeggen een ufo is hier een buitenaardse.
Je moet niet zoveel aannemen want dit is niet correct, P heeft dan wel 1 keer laten vallen dat hij vermoed dat het om buitenaardse gaat maar dat staat los van de feiten die hij aandracht.

Feit is dat ufo's bestaan, nu wil het geval dat ze of buitenaards of aards of een natuurverschijnsel zijn, dat laatste lijkt mij het meest onwaarschijnlijk dus word het buitenaards of een aardse conspiracy van bijvoorbeeld de amerikanen of......

Jij gelooft niet in buitenaards dus word het een conspiracy maar daar geloof jij ook niet in wat is het dan?

Iedereen is gehypnotiseerd door doctor evil :shock: om iedereen maar te laten denken dat ufo's bestaan maar toch niet zodat iedereen gek word en hij zijn doel bereikt heeft!!! :wink:

Ik vraag me eigfenlijk af waar ik me druk om maak om het jouw te laten begrijpen waar het in dit topic over gaat maar goed ik hoop dat het nu wel over komt.

En weer een nieuw geval.

Afbeelding
A massive UFO sighting took place on Friday June 24, 2005 in Xalapa, Mexico. This stunning event was witnessed by Xalapa's governor, Fidel Herrera Beltran, members of his staff, many officers of the Xalapa police department, newspapers and television reporters and many people gathered at Casa Veracruz for an official ceremony for the delivery of new police patrol cars to the police department.
http://www.rense.com/general66/massive.htm
Anonymous

Dit is dan geen ufo maar kan wel met een ufo verward worden.

http://plantraco.com/video_fly_saucer_d.html
wesleyaarse99

het is hier blijkbaar moeilijk om te begrijpen dat in een bepaalde contekst ik het over een buitenaardse ufo heb en niet over een gewone ufo. het enige waar de gelovers van ufo's (voor de slimmerikken : ufo's van aliens) elke keer mee komen is dat een ufo een unidentified flying object is.
als je onzichtbaar wilt zijn moet je sneller als het licht bewegen.
klazon
Pluimdrager

Wesley,

Kennelijk is het voor jou ook moeilijk te begrijpen dat je steeds maar weer probeert het woord ufo op een verkeerde manier te gebruiken.

Een ufo is een ongeidentificeerd vliegend voorwerp. Dat betekent dus dat je niet weet wat het is. Zodra je wel weet wat het is is het geen ufo meer.

Dus als je zou kunnen vaststellen dat het een voertuig is van planeet X met X-bewoners, dan is het een voertuig van planeet x met X-bewoners, en geen ufo.

Ik hoop dat je in het vervolg het woord ufo in de juiste betekenis gebruikt, want je begint knap irritant te worden.
Stephaan

Toch blijf ik het als geinteresseerde en volkomen onpartijdige meelezer nuttig en nodig vinden om te weten wat jullie bedoelen : ufo is letterlijk wat het is; of is in je tekst ufo = ufo + buitenaards

Wat mij betreft zeg je het er gerust elke keer bij, welk van beide bedoeld is
wesleyaarse99

en als ik het hier over een ufo heb bedoel ik een ruimteschip van de "aliens"die ons zogenaamd bezoeken. iedereen begrijpt dat
p__

en als ik het hier over een ufo heb bedoel ik een ruimteschip van de "aliens"die ons zogenaamd bezoeken. iedereen begrijpt dat
Nee, want ufo betekent Unidentified Flying Object.... en dus niet alien!

Snap je het al?

Als je nou gewoon in het vervolg 'alien' zegt wanneer je 'alien' bedoelt, en UFO wanneer je UFO bedoelt, dan snapt de rest van de wereld ook wat je probeert te zeggen. 8)
Stephaan

wesleyaarse99

Ik behoor blijkbaar niet tot de groep die u "iedereen" :shock: noemt want ik heb wel behoefte aan precieze definities in verband met onbekende voorwerpen. Mag ik nog vragen welke term u gaat gebruiken voor een onbekend ding dat later toch menselijk blijkt te zijn?

Uitsluitend schriftelijk met elkaar praten zoals op dit forum is op zich al moeilijk genoeg, zodat het een beetje komisch overkomt als de deelnemers het zelfs nauwelijks eens zijn wat de termen betekenen die ze gaan gebruiken.

Ik blijf nog steeds een zeer geïnteresseerd lezer. Please, help me om te verstaan waarover het gaat.
Jap

Okee voor de duidelijkheid, we hebben het hier over ufo's Unidentified Flying Object

De een heeft een vermoeden dat het buitenaards is en de ander een vermoeden dat het aards is, zodra iemand met feiten kan komen van de preciese afkomst is het geen ufo meer maar een ifo Identified Flying Object

Als iemand nou een gegronde reden heeft om aan te nemen dat het om een buitenaards voertuig gaat en je bent het er niet mee eens kom dan ook met gegronde redenen van jouw overtuiging zodat dit topic weer ergens op gaat slaan want met dit geneuzel schieten we geen van allen wat op.

Iemand nog wat toe te voegen?
Kite high or stay low!
p__

Jap schreef:En weer een nieuw geval.

Afbeelding
Hier een update van die massa-sighting vorige week vrijdag:
UPDATE - Xalapa's Newspaper Attempts To Debunk UFO Sighting

by Santiago Yturria

Last Friday's June 24 UFO sighting over Xalapa has continued

causing stir among the local residents and the Mexican ufologic

circles due to the nature of the event that took Xalapa=B4s

society, local authorities including governor Fidel Herrera

Beltran himself, by surprise.

The incident was reported by Xalapa's newspapers and TV Azteca

on the national television newscast. Their images, video-taped

during the official event coverage, have been shown on subsequent

newscast editions by their affiliates nationwide. According to

the media the incident remains unexplained.

Today, in a short article in theEl Diario de Xalapa newspaper

tried to discount the sighting saying that the objects in the

sky were just balloons, released by some kids on Friday morning.

El Diario mentioned a single witness as their information

source, a seven-year old girl named as "Adriana", a student at

a local school, who said some kids released balloons that

morning.

This statement could not be confirmed by the school's principal

or by the teachers or students. Assuming this is a lone

testimonial it should be investigated further to determine it's

validity, however this kid " Adriana " has not been located yet

by the researchers.

It's important to take note of some considerations regarding

this story and the implications of the different strata

witnesses involved. Besides there are enough materials in video

and testimonials to be evaluated as evidence in this

investigation and determine the real nature of the event.

Different from most common UFO sightings in Mexico witnessed by

the people, this particular incident was witnessed by a governor

and his staff, police department officials and media

representatives so we can assume this was, indeed, an 'official'

sighting.

Then we may wonder if it was posible that these local

authorities, along with the media were just " fooled " by a

bunch of balloons, interrupting an official ceremony converting

the formal act into a whole "Fiesta" among the joy and

excitement of the people gathered there. The police are trained,

experienced officers in matters of recognition. The television

people react, most of the time, objectively to this type of

sighting incident.

...

Lees verder:

http://www.virtuallystrange.net/ufo/update...n/m27-012.shtml
Kort samengevat:

Een krant heeft geprobeerd deze sighting te verklaren. Als bron gebruiken ze een 7-jarig meisje (dat niet opgespoord kon worden en wiens verhaal nog niet geverifieerd is), welke gezegd heeft dat een paar kinderen ballonnen hebben losgelaten. De leraren en andere kinderen van de school hebben verklaard hier niets van af te weten.
Tommiesfeestjes

Tuurlijk is het duidelijk dat UFO's bestaan. Aangezien dit Undentified Flying Object betekend. Niemand weet wat iets is dat ze zien, dus noemt met het een ufo. Wie zegt dat er ''groene mannetjes'' inzitten, het is toch Undentified?
Napoleon,Ghandi en Einstein vroegen zich ook weleens dingen af hoor!

Ik vroeg me weleens af hoe het was om met een raketje door het einde van het heelal te steken.......brokkelt er dan gips naar beneden?
Jap

Tuurlijk is het duidelijk dat UFO's bestaan. Aangezien dit Undentified Flying Object betekend. Niemand weet wat iets is dat ze zien, dus noemt met het een ufo. Wie zegt dat er ''groene mannetjes'' inzitten, het is toch Undentified?

Nee ze kunnen ook blauw zijn :wink:

Toch heb ik en een aantal anderen hier het vermoeden dat het om buitenaardsen gaat aangezien er manouvres gedaan worden die met onze huidige techniek onmogelijk zijn.
Kite high or stay low!

ads

Steun Sciencetalk Nuvance SD Kaart Lezer - 3 in 1 - Micro SD Kaart - USB naar USB C - 8-Pin - Geschikt voor alle Telefoons, Tablets & Laptops

Nuvance SD Kaart Lezer - 3 in 1 - Micro SD Kaart - USB naar USB C - 8-Pin - Geschikt voor alle Telefoons, Tablets & Laptops

Bekijk product

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 6 TB

Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 6 TB

Bekijk product

Steun Sciencetalk HP 305 - Inkcartridge - Origineel - Standaard capaciteit - Kleur en Zwart

HP 305 - Inkcartridge - Origineel - Standaard capaciteit - Kleur en Zwart

Bekijk product

wesleyaarse99

eerst de groene (of blauwe) mannetjes zien dan geloven!

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “💡 Theorieontwikkeling”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!