Puzzel Puzzels
The Herminator
Artikelen: 0

Re: Ik stel me even voor :)

Lol... deze draad is voor mensen om zich voor te stellen Kevin.... om gezellig over iemand's werk te praten hebben we andere plaatsen ;)

ads

Steun Sciencetalk Sony PS5 DualSense Draadloze Controller - Wit

Sony PS5 DualSense Draadloze Controller - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk SES Creative - My First - Kleurpotloden XL - Dikke Potloden - 8 Verschillende Kleuren - Goede Grip - Tekenen - Speelgoed 1 tot jaar

SES Creative - My First - Kleurpotloden XL - Dikke Potloden - 8 Verschillende Kleuren - Goede Grip - Tekenen - Speelgoed 1 tot jaar

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 75 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 75 euro - HiepHiep

Bekijk product

Dmi3 Ivanovitsj

Eh, Hoi allemaal!

Ik ben ook een nieuwe hier. Momenteel woon ik dus in Belgieju, (ergens in de buurt van de grens, in een godvergeten, saai gehucht ;) ) maar eigenlijk kom ik uit Vlissingen (NL). Ik zit nu in de 5de Griekse (We) en ben graag in de weer met graffitispuitbussen, verfborstels, m'n gitaar en klassieke talen. Verder houd ik me bezig met lezen, tekenen, schrijven en... (je gelooft het of niet..) chemie!

Over het algemeen ben ik dus een nogal saai en streverig persoon (je moet wel streverig zijn als je Grieks volgt) die zich graag bezighoudt met kunst. Toch hebben alle leerkrachten op school iets tegen mij... -hehe- Vast omdat het allemaal anti-Nederlanders zijn! :)
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Anja_CF

Jah,

Ik ben ook nieuw op dit Forum.

Ik ben Anja, kom uit Leeuwarden, 25. Studeer voedingsmiddelentechnologie. Zit in de afstudeerfase. Hoop 11 juli mijn diploma te krijgen.

Anja
Niels Bohr

Hallo, ook ik ben nieuw op dit forum.

Ik hou me bezig met allerlei wetenschappelijke experimenten en studies. Ik heb pas een website opgezet die ik nog moet uitbouwen. http://dekrankzinnigewetenschap.tk/. De website is nog lang niet klaar en is nu nog in een soort van prototype toestand. Je kan er wel lezen wat en hoe de website is en wat het moet voorstellen. Alle feedback over ideen en tips en gedachten over deze website zou ik graag willen ontvangen. Schuw je dus niet om een mail te sturen.

Verder zit ik nu in de 6de in Nederland. Ik wil biotechnologie doen.

En ohja, het is niet "Sunt genera tria hominum", maar "genera tria hominum Sunt `. Dacht ik. Kan natuurlijk wel. Maar persoonsvormen moeten niet als eerst worden geplaatst. (dacht ik hoor..)

Gaaf forum, vreemd dat ik hier niet eerder ben terechtgekomen.
No, no, you're not thinking; you're just being logical.
w_oute_r

Ha, ik ben ook nieuw hier,

Naam Wouter Nieuwstraten, doe nu nog Havo 5 N&T maar ben al opgegeven voor de opleiding Chemie. Ik ben zeer geïnteresseert in alle vormen van chemie. Ik heb thuis een klein labje (lees als: minuscuul), en een kleine verzameling aan simpele chemicaliën.

Ben hier gekomen via chemixtry.be, ik heet daar w_oute_r ;)
wgriffioen

Ik ben nu zo'n 8 uur lid hier. Ik ben 16 jaar zit in VWO 4 NT en ben behoorlijk geinteresseerd in computers, natuurkunde en scheikunde. Hobby's: lezen, geschiedenis, computers, muziek (maken/luisteren), wielrennen, schaatsen, voetbal kijken en programmeren.
orion86

Ik zit hier al een tijdje wat discussies te volgen, ben dus niet echt nieuw hier, maar ik ben nu pas op deze thread gebotst.

Mijn naam is Bert Carlier, en ik zit in m'n 2de jaar Bio-ingenieur (optie katalytische technologie). Dit lijkt me een zeer interessant forum om regelmatig op te volgen
Dmi3 Ivanovitsj

(Niels Bohr) Het is niet "Sunt genera tria hominum", maar "Genera tria hominum sunt"

Volgens Geernaert (die van Latijn) maakte dat niet echt iets uit, maar als jij je d'r aan stoort wil ik het wel effe veranderen...
Beryllium

[behoorlijk offtopic]

Volgens mijn stoffige kennis van het Latijn is de mogelijkheid om onderwerp en persoonsvorm van plaats te veranderen de reden waarom er in het Latijn zoveel dichterlijke vrijheid mogelijk is, de betekenis verandert niet.

Wel geloof ik dat je de uitdrukking redelijk letterlijk vertaald hebt, mijn gevoel zegt dat het grammaticaal niet zo is geschreven als een classicus zou doen. Ik zou zeggen, Genera tria hominorum sunt, numerare possunt et numerare non possunt, o.i.d.... ;)

[/behoorlijk offtopic]
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)
Niels Bohr

Toe maar.

Lang leve het Latijn..
No, no, you're not thinking; you're just being logical.
Dmi3 Ivanovitsj

Daar zou je wel eens gelijk kunnen hebben :P Mijn stoffige kennis van Latijn gaat ook al weer een paar jaar terug, en dus blijft er niet echt veel meer van over...

'k Zal dan maar een ander zinnetje verzinnen he... Wie fouten vindt, zeg maar hoor ;)
mr.stijntje

Ik stel me ook maar even voor ;)

Ik ben Stijn, zit nu in 3VWO, en heb dus dit jaar voor het eerst 'officieel' scheikunde.

Los daarvan lees ik al vanaf mijn zevende vanalles over dat onderwerp, en heb ik inmiddels heel wat meer kennis van zaken dan mijn klas. Maar aangezien die nét een reactievergelijking kunnen maken stelt dat niet veel voor.

Ik heb nog geen uitleg gekregen in bepaalde onderwerpen (zoals koolstofketens), maar ik begrijp ze wel, alleen nu het formuleren nog. (Ik zal er even over doen voor ik begrijp wat benamingen van ketens inhouden, maar ik kom er wel uit :-) )

Ik ben altijd bereid om te leren, en zal het dus meteen opnemen als een foutje van mij verbeterd wordt :P

@ Beryllium: Er zijn 3 soorten (mijn boekje zegt geslachten) mensen, zij die kunnen tellen, en zij die niet kunnen tellen.

(jaja, ik doe ook latijn :) )
Marjanne

Laat..., ik heb al een aantal keren gereageerd, voordat ik nu eindelijk de moeite neem om mezelf even voor te stellen. 8-)

Ik ben Marjanne, ik ben 25 jaar en 288 maanden oud. Ik heb Scheikundige Technologie gedaan aan de THE en werk sinds die tijd bij een milieulaboratorium in de buurt van Rdam. Eerst 13 jaar als hoofd-lab, maar de laatste jaren houd ik mij meer wetenschappelijk bezig met alles wat aan chemische verontreiniging zit in water, bodem, lucht en bouwstoffen. Vermoedelijk haal ik mijn pensioen hier wel.

Ik woon samen met mijn vriendin en haar kind, heb 2 Maine Coonkatten, 28 aquariumvissen en 25 vijvervissen. Ik hou van wijn en koken (exotisch).

Ik heb deze site kort geleden ontdekt, maar ben er nu al door ´betoverd´.

Tot slot ga ik morgen op vakantie voor drie weken. Natuurlijk wens ik iedereen ook een fijne toe! :)
bteunissen

... 2 Maine Coonkatten, 28 aquariumvissen en 25 vijvervissen....
zozo, 55 dieren in één huis (en tuin). Wat een drukte 8-)

ads

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe harde schijf - 2TB

Western Digital Elements Portable - Externe harde schijf - 2TB

Bekijk product

Steun Sciencetalk Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Terracotta Rood

Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Terracotta Rood

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 20 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 20 euro - Voor jou

Bekijk product

The Herminator

Marjanne schreef: Laat..., ik heb al een aantal keren gereageerd, voordat ik nu eindelijk de moeite neem om mezelf even voor te stellen. 8-)

Ik ben Marjanne, ik ben 25 jaar en 288 maanden oud. Ik heb Scheikundige Technologie gedaan aan de THE en werk sinds die tijd bij een milieulaboratorium in de buurt van Rdam. Eerst 13 jaar als hoofd-lab, maar de laatste jaren houd ik mij meer wetenschappelijk bezig met alles wat aan chemische verontreiniging zit in water, bodem, lucht en bouwstoffen. Vermoedelijk haal ik mijn pensioen hier wel.

Ik woon samen met mijn vriendin en haar kind, heb 2 Maine Coonkatten, 28 aquariumvissen en 25 vijvervissen. Ik hou van wijn en koken (exotisch).

Ik heb deze site kort geleden ontdekt, maar ben er nu al door ´betoverd´.

Tot slot ga ik morgen op vakantie voor drie weken. Natuurlijk wens ik iedereen ook een fijne toe! :)
En je bent 1.83 m lang! :D

Prettige vakantie :)

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!