Moderator: Rhiannon
(Niels Bohr) Het is niet "Sunt genera tria hominum", maar "Genera tria hominum sunt"
zozo, 55 dieren in één huis (en tuin). Wat een drukte... 2 Maine Coonkatten, 28 aquariumvissen en 25 vijvervissen....
En je bent 1.83 m lang!Marjanne schreef: Laat..., ik heb al een aantal keren gereageerd, voordat ik nu eindelijk de moeite neem om mezelf even voor te stellen.![]()
Ik ben Marjanne, ik ben 25 jaar en 288 maanden oud. Ik heb Scheikundige Technologie gedaan aan de THE en werk sinds die tijd bij een milieulaboratorium in de buurt van Rdam. Eerst 13 jaar als hoofd-lab, maar de laatste jaren houd ik mij meer wetenschappelijk bezig met alles wat aan chemische verontreiniging zit in water, bodem, lucht en bouwstoffen. Vermoedelijk haal ik mijn pensioen hier wel.
Ik woon samen met mijn vriendin en haar kind, heb 2 Maine Coonkatten, 28 aquariumvissen en 25 vijvervissen. Ik hou van wijn en koken (exotisch).
Ik heb deze site kort geleden ontdekt, maar ben er nu al door ´betoverd´.
Tot slot ga ik morgen op vakantie voor drie weken. Natuurlijk wens ik iedereen ook een fijne toe!![]()