Puzzel Puzzels
Beryllium
Artikelen: 0

Re: Wereldkampioenschap voetbal

DrQuico schreef: Is het niet meer iets van 'de vijand van onze vijand is onze vriend?'  8-)
Dat zal inderdaad wel meespelen! Toch deel ik Maarten's verbazing.... "normaal" slaan ze elkaar met hamers dood op een veldje naast de snelweg, als er een kampioenschap is gaat het opeens allemaal over "wij" :D
My point exactly!

Dat zou dan ook 1 van de weinige argumenten zijn voor mij om een continue WK voetbal te houden :)
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 5 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 5 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk Kobo Clara Colour - E-reader - 6 inch kleurenscherm - 16GB - Luisterboeken - Wit

Kobo Clara Colour - E-reader - 6 inch kleurenscherm - 16GB - Luisterboeken - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk PlayStation 5 - Disc Edition - Slim

PlayStation 5 - Disc Edition - Slim

Bekijk product

Sjaeqx

Vind het grappig dat in nederland bijna niemand vertrouwen heeft in ons elftal maar dat we in andere landen wel als serieuze kanshebber gezien worden 8-)

Ikzelf denk dat nederland wel doorgaat naar de kwartfinale, en vanaf daar is het toch ook een kwestie van geluk, 1 slechte wedstrijd en je kan er al uitliggen...
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Jeffrey_Buter

"normaal" slaan ze elkaar met hamers dood op een veldje naast de snelweg, als er een kampioenschap is gaat het opeens allemaal over "wij" 8-)
Inderdaad..

Die hooligans zijn de meest domme mensen allertijden naar mijn mening. Gewoon iemand of iets rossen voor de fun...echt belachelijk.

Twee van de weinige leuke voetbalsupporters zijn toch de Grunningers en de Heerenveners. Nooit geros daar.
The Herminator

Dat zou Foppe ook nooit goed hebben gevonden 8-)
Dante_CF

Wie gisteren naar Brazilië gekeken heeft zal misschien nu wel anders denken over de kansen van de andere ploegen. Brazilië heeft niet zo'n sterke indruk bij mij nagelaten.

8-) Het moeten ook niet altijd dezelfde zijn die winnen. :)
Pelson

BELGIE!!!!!!

(oops jah, die doen niet mee... kak)

[Ik denk dat ik interessant ben]

nou, swat, dat interesseert me toch allemaal niet!! ik kruip wel in mijn kelder, en expeirmenteer! waar zit jullie chemische ziel? Ipv aan de tv te hangen zou je beter wat verantwoorder werk doen!!

[/Ik denk dat ik interessant ben]

Justineke (henin) heeft toch maar de 3e Rolan Garroz gewonnen! 8-)
Rub

België doet niet mee aan het WK. Voor mij betekend dat WK dan ook niet veel.

Ik ben het volledig eens met Nelson.

PS: Ik hoop dat de ploeg van wie je het minste verwacht het beste resultaat haalt (winnen dus). :)

Dat zou nogal eens wat zijn als Brazilië of Argentinië van dergelijke landen zou verliezen.

de onvoorspelbaarheid van voetbal kan toch mooi zijn. 8-)
Dante_CF

Daar steken scheidsrechters wel een stokje voor. Zie het afgekeurde doelpunt op het vorige wk van de Belgen tegen Brasil.

Na de wedstrijd gaf de scheids zelfs zijn ongelijk toe, maar helaas het kon niet meer baten...
Dante_CF

Zo Nederland mag dus al geschrapt worden. 8-)
The Herminator

En Australie nu ook (arme Guus).... WEER een team genaaid door een waardeloze scheidsrechter 8-)
Jeffrey_Buter

En Australie nu ook (arme Guus).... WEER een team genaaid door een waardeloze scheidsrechter :D
Echt snoeihard genaaid. Elke blinde zag dat het geen penal was maar de schijts (goh ik zie net zo slecht als hem :P ) geeft em wel...Die Australiër dook nog weg met zijn hoofd en toch geeft hij em :) :D

Het is echt dramatisch gestelt met de scheidsrechters op dit WK. Ze fluiten (en geven kaarten!!) voor iedere scheet die er gelaten wordt en naaien bij het leven.

Dus bij deze: Wie zich niet nuttig kan maken, of voelt, in deze maatschappij..wordt scheidsrechter. Je houdt er een hoop vrienden op na 8-) :)
Beryllium

Dat gebeurt eigenlijk wel erg vaak met "schijtsen"; hoewel ik ook denk dat de 20 kaarten bij Nederland-Portugal een beetje extreem waren, vond ik wel dat er hier en daar ook echt wel een verdiende kaart tussen zat.

Ik denk dat Boulahrouz (heet-ie zo?) de eerste keer al rood had moeten krijgen.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)
The Herminator

De kaarten waren bijna allemaal terecht, maar het is aan de schijts (we houden hem erin!) om op een gegeven moment de aanvoerders bij zich te roepen en te zorgen dat de wedstrijd niet ontspoort zoals hij nu deed..... hadden we nog iets van een leuke, normale wedstrijd gekregen 8-)
Jeffrey_Buter

Als schijts moet je niet een wedstrijd beheersen met gele en rode kaarten maar juist met zijn authoriteit.

Deze SCHIJTS moet ook eens een waarschuwing geven en niet meteen een kaart trekken. De eerste overtreding van van Bommel was inderdaad geel maar het was de eerst overtreding in de wedstrijd. Geef dan een dikke waarschuwing. Dan weet ook iedereen wel dat je het niet pikt. Gaat men dan verder in deze trend dan kan hij alsnog ingrijpen met zijn kaarten. De kaarten zijn niet bedoelt om de wedstrijd te beheersen maar om de wedstrijd in goede banen te laten leiden.

En het is ook een idee om de aanvoerders bijelkaar te roepen...

ads

Steun Sciencetalk Tomodachi Life - Nintendo Switch

Tomodachi Life - Nintendo Switch

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - verpakking hip

bol cadeaukaart - verpakking hip

Bekijk product

Steun Sciencetalk Canon RP-108 - Instant fotopapier - Inkt/papierset - Voor SELPHY CP-printers - Origineel - 10 x 15 cm formaat - 108 sheets

Canon RP-108 - Instant fotopapier - Inkt/papierset - Voor SELPHY CP-printers - Origineel - 10 x 15 cm formaat - 108 sheets

Bekijk product

Dante_CF

En Australie nu ook (arme Guus).... WEER een team genaaid door een waardeloze scheidsrechter 8-)
Ja ik had het de Aussies ook wel gegund om ver te raken. Zeker na hun prestatie tegen Brazilië.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!