1982-heden: ALcontrol Laboratoria, Hoogvliet, 14 jaar als hoofd-lab, nu wetenschapster ( ALcontrol NL en ALcontrol int. )
En nog steeds naar mijn zin
Ik heb net zoals jou slechts de laatste 2 jaar van Techniek-Wetenschappen gevolgd. Nu ga ik beginnen aan mijn eerste jaar Professionele Bachelor Chemie aan de KHLim. Wat ik mij nu afvraag is hoe jou eerste jaar is bevallen. Ergens moeilijkheden mee gehad?epiphonix schreef: Heeft hier nu niemand gewoon kleuterschool gedaan, lagere school, middelbare school..![]()
Ik dus wel, ben al een tijdje bezig hoor 8-[
Nee nee, 1999-->2005 middelbaar, waarvan de laatste 6 jaar (2 maal 5de) Techniek Wetenschappen, dus was goed voorbereid om aan een professionele bachelor in de chemie te beginnen in de Katholieke Hogeschool van de Kempen en dit in Geel, Belgium.
In 2008 hoop ik afgestudeerd te zijn...
Eerste jaar chemie was redelijk te doen, interesse blijft zeer belangrijk. Maar ook inzicht en bijsturen van probleemonderzoek/problemen bij het leren...... Wat ik mij nu afvraag is hoe jou eerste jaar is bevallen. Ergens moeilijkheden mee gehad?...
+ 1e jaar chemie KHKepiphonix schreef: Heeft hier nu niemand gewoon kleuterschool gedaan, lagere school, middelbare school..![]()
Ik dus wel, ben al een tijdje bezig hoor 8-[
Nee nee, 1999-->2005 middelbaar, waarvan de laatste 6 jaar (2 maal 5de) Techniek Wetenschappen, dus was goed voorbereid om aan een professionele bachelor in de chemie te beginnen in de Katholieke Hogeschool van de Kempen en dit in Geel, Belgium.
In 2008 hoop ik afgestudeerd te zijn...