Puzzel Puzzels
Jurn
Artikelen: 0

Re: Moppentapper

Dit is geen mop, maar wel een grap :oops: , (waar gebeurd overigens)

Carjacking Russische stijl anno 2006

Afbeelding

Het nieuwe carjacking is niet meer onder bedreiging van een vuurwapen iemand z"n auto stelen, want dat is alweer "so yesterday”. De nieuwe trend is een stuk liever. Je zorgt er namelijk voor dat bestuurders vrijwillig uit hun auto stappen, waardoor jij er simpel mee vandoor kunt.

Dat is wat een Russische bende in Moskou heeft bedacht. De praktische uitvoering is dan het volgende probleem, want hoe zorg je ervoor dat automobilisten vrijwillig uit hun auto stappen.

Simpel! Je legt een strandje aan en roept de hulp in van een paar mooie naakte dames die elkaar wassen op jouw zelfgemaakte strandje. Kans is groot dat er dan een paar passerende automobilisten stoppen en uitstappen om even goed te kijgen wat voor tafereel zich op jouw strandje afspeelt. Zodra de argeloze automobilist even een paar meter bij zijn auto verwijderd is (waarvan de motor vaak gewoon nog loopt), spring je in de auto en blaas je er vandoor. Op die manier zijn tientallen luxe auto"s gestolen. Briljant! (via: reuters.co.uk)
Jurn [WSF - Technicus]

It is better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt -- Abraham Lincoln

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 50 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 50 euro - Voor jou

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 50 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 50 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 5 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 5 euro - Voor jou

Bekijk product

Adriaan_CF

okee, mijn favoriete mop;

Hoe houdt je een gek in spanning?

zo dus
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Gerard

Bush whacking

The cabinet was in its regular weekly session. The secretaries of State, Defense (even though it should really be spelled "Defence"...), Homeland Security and a handful of others were there, as well as the top military brass. Dubya was in charge.

An aide rushes in and says to the President," Mr President, I have some bad news. Three Brazilian soldiers have just been killed in Iraq."

Hearing this, the President's head dropped into his hands, and he sat like this for some time, muttering quietly to himself. The Cabinet started looking around at each others, wondering what to say. Someone started writing out a letter of condolence for the Ambassador.

Finally, the President lifted his head from his hands and said "Would someone remind me, how many are there in a brazillion?"

!
Pelson

Overlaatst kregen wij op "den unief" prof. Dr. S. Zumdahl over de vloer, een amerikaans chemicus (een briljante kerel!) die toevallig ook ons handboek schreef.

Nu hield hij een lezing, en werd ik daardoor uit mijn bed gehaald door vrienden, en ik heb het mij niet beklaagd! Het was een uiterst boeiende en grappige ervaring... Van de vele (enkel door chemici verstaanbare) mopjes die hij vertelde is dit wel de beste:

(hij vroeg ons wat dit was:)

JAMES-JAMES

James bound dus!

(komt misschien zielig over, maar de andere mopjes herinner ik mij niet meer... ik was nogal moe. mijn excuses daarvoor)
Albicilla

hey nelson

wanneer was da?

k had die kerel ook graag keer gezien lol

pech gehad

ps: veel succes op den doop :oops:
chemgirl

Eerstejaars vraagt aan vierdejaars practicumassistent:

"Is parafine kaarsvet?"

Waarop de assistent een beetje vertwijfeld antwoordt: "Vast wel"
Pelson

wanneer was da?
Euhm, vorige week vrijdag... dacht ik toch... 'smorgens, want ik weet nog dat ik moeilijk uit mijn bed geraakte. achteraf geen spijt gehad!

(ps: doop geslaagd :oops: )
epiphonix

Niet enkel mentos in cola, maar ook met m&m's in 7-up-achtige toestand...

m&m's en limonade
jhullaert

Die was echt flauw :oops:
stoker

maar wel mooi bewerkt
Alien20

Een man loopt door de woestijn

Hij zoekt een kameel

Hij vindt de kameel,

maar de kameel vindt van niet
Leidenschaft [...] 2 (ohne Pl) überaus heftige Zuneigung, Liebe zu jmdm = Begierde
phj

Zitten er 2 mussen op het dak, zegt de een; zegt de ander 2.
Happyjeroen

Er komt een vent bij de dokter, vraagt de dokter 'Ruim je het ook zelf op?'...

'Dit snappen kiddo's nog niet'
Marjanne

Geplaatst: di 05 september 2006 om 22:22 uur 

Komt een man bij de dokter..., zegt de dokter: Ja jeetje.., ruim je ´t zelf effe op?

Geplaatst: Vandaag om 00:23 uur

Er komt een vent bij de dokter, vraagt de dokter 'Ruim je het ook zelf op?'...
Dit item blijft leuk om af en toe door te lezen..., maar we gaan in herhaling vervallen :oops:

ads

Steun Sciencetalk Smarfer - Magnetische pictogrammen voor weekplanner - 50 stuks - Planbord kind - Binneneditie

Smarfer - Magnetische pictogrammen voor weekplanner - 50 stuks - Planbord kind - Binneneditie

Bekijk product

Steun Sciencetalk Brepols bureau agenda 2026 - LIMA - Bureau agenda - 1 week op 2 pagina's - Weekoverzicht - Zwart - 17.1 x 22 cm

Brepols bureau agenda 2026 - LIMA - Bureau agenda - 1 week op 2 pagina's - Weekoverzicht - Zwart - 17.1 x 22 cm

Bekijk product

Steun Sciencetalk Geschikt voor iPhone 13 / iPhone 13 Pro Screenprotector Tempered Glass - 2 stuks Beschermglas

Geschikt voor iPhone 13 / iPhone 13 Pro Screenprotector Tempered Glass - 2 stuks Beschermglas

Bekijk product

Marjanne

Ik vond die van september (ja, inderdaad, die heb ik zelf gepost 8-[ ) net effe minder ordi... :oops:

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!