Jap schreef:Rick schreef:Wanneer was ook alweer de dag dat Prophet YahWeh een gigantisch buitenaards ruimteschip boven Las Vegas voorspeld?
Die filmpjes lijken me allemaal geen hoax'es dus ben zeer benieuwd
Vanaf 1 july en Uiterlijk 15 july komt er gedurende een en een halve dag een mega ufo boven Vegas te hangen dus binnenkort weten we het zekker wat betreft die yahweh.
gedurende 2 dagen toch?
best vreemd, Amerika zal het dan toch wel weer proberen naar beneden te halen dus ik moet nog maar zien hoe ze dat gaan doen.
ben benieuwd naar het excuus van yahweh als er niks gebeurt, maar echt ik meen het serieus, die video's en zijn methode van werken...dat kan toch gewoon niet nep zijn?
Maargoed ik heb een ingestuurd verhaal gevonden van iemand...lees dit en lees alles, vooral dat stukje over de maanlanding en dan het beeld vertragen tot op 1 milliseconden ofso klinkt interresant.
maargoed lees alles even..als er mensen zijn die idd die landing tot zoveel seconden kunnen vertragen, graag.
Ingezonden op maandag 3 januari 2005
EEN KOSMISCHE WAARHEID.
Stel je bent nog een kind en je interesseert je al vroeg voor alles wat daar boven in de Kosmos gebeurt.
Als volgt zeur je net zo lang bij je ouders cq broers tot je eindelijk je eerste sterrenkijker tot je beschikking krijgt. Vervolgens uren en uren kijken, dik ingepakt in 2 jassen en nog veel meer als je maar warm bleef.
Goed, dat was eigenlijk één van de eerste stapjes waarbij ik mijzelf afvroeg van, volgens mij zijn wij niet alleen. Vervolgens werd ik ja het is niet anders zelfs vaste klant cq luisteraar van het zwarte gat, uitgezonden door Veronica radio.
Daarna begon het echte werk!!!! EN NEE, WEES NIET BANG, HET IS NIET WEER EEN SEKTE OF ZO, MAAR EEN WAAR GEBEURD VERHAAL!
Op een bepaald moment kwam er een andere broer naar mij toe en zei: Joh, ik heb een vereniging ontdekt die lezingen verzorgd over Paranormale en Kosmische onderwerpen in Amsterdam.
Dus wat doe je dan als rechtgeaarde skywatcher in de dop????????
Juist ik ging mee en heb daar het nodige mogen horen en leren, echter het overgrote aantal van deze lezingen ging voornamelijk over de Paranormale of Astrale wereld, en in mindere mate over de Kosmos.
Na verloop van tijd heb ik een andere vereniging ontdekt waar lezingen over de Astrale en Kosmische wereld verzorgd werden. Wat ik bij deze vereniging heb mogen meemaken en leren cq ontdekken heeft mijn totale leven doen veranderen in de positieve zin des woords.
STEL DAT:
Er intelligent Kosmisch leven aanwezig is buiten moeder aarde (EN DAT IS ER WIS EN WAARACHTIG!) en als deze levensvormen boodschappen cq leringen naar ons toe willen overdragen, hoe doe je dat dan zodat het (sorry, geen net woord, mijn excuses hiervoor) klootjesvolk het kan beluisteren en begrijpen?
NU, één van de oplossingen hiervoor is het volgende: Je zoekt op moeder Aarde naar een mens onder de mensen die in staat is om als inductor of spreekbuis dienst te doen (dit alles onder zeer strenge controle en begeleiding van bovenaf).
Als volgt geschiedde, men vond vanuit de Kosmos een mens die in staat bleek te zijn zijn stoffelijk lichaam te verlaten en zijn lichaam tijdelijk over te dragen of ter beschikking te stellen, zodat een Kosmische levensvorm in het lichaam van deze mens op Aarde plaats kon nemen, en (HEEL BELANGRIJK) middels het strottenhoofd (de spreekbuis!!) op deze manier kennis over kan dragen aan de mensen in de zaal.
De persoon waar ik boven over sprak noemt men een dieptrance medium.
(NEE, HET GAAT NOG STEEDS GOED, GEWOON VERDER LEZEN).
De unieke eigenschap van deze persoon is dat hij dus, zoals hierboven vermeld, in staat is tijdelijk een uittreding te maken (het stoffelijk lichaam te verlaten).
Voor zover uniek, een uittreding maakt ieder mens, maar deze persoon leent daarbij als extra mogelijkheid (ietwat stoffelijk uitgedrukt misschien) zijn lichaam even uit aan een Intelligentie uit de Astrale wereld of een Kosmische levensvorm.
Tijdens al deze lezingen waar rechtstreeks boodschappen cq kennis overgedragen werd, zijn er ongelooflijk veel Kosmische wezens aan het woord geweest (weet je nog de spreekbuis?) Enkele van de mededelingen waren de volgende:
(HE HE, EINDELIJK WAAR WE ZIJN WILLEN)
Alle door ons bekende planeten zijn bewoond door Kosmische levensvormen.
Intelligent, Kosmisch leven bestaat zowel in als buiten ons Zonnestelsel.
De Kosmos bezoekt ons al vanuit het verre verleden.
De Egyptenaren en daaraan voorafgaande beschavingen wisten dit al lang en communiceerden met deze wezens.
Kosmische levensvormen leven ook op Aarde (zijn wij er één van).
Een Kosmisch wezen dat de Aarde bezoekt kan zijn eigen vorm behouden, echter dit is voor een aantal uren, daarna moet het een aardse vorm aannemen anders kan het niet meer terugkeren naar zijn satelliet (voertuig).
De voertuigen die men vanuit de Kosmos gebruikt om zich te kunnen verplaatsen (even blijvend in ons eigen Zonnestelsel) worden bijna allemaal gemaakt op de planeet Mars.
Het Voortstuwingsmechanisme dat men gebruikt varieert, maar één van de volgende opties wordt vaak gebruikt:
1) Middels atoomenergie kan men zich verplaatsen,cq het voertuig voortstuwen.
2) Middels pure, (EN IK BEDOEL PURE) gedachtekracht opgebracht door een aantal Kosmische wezens!!!!
3) Men is ook in staat het magnetisch veld te GEBRUIKEN en zich onder andere door deze techniek te verplaatsen en zeer ingewikkelde vluchtbewegingen uit te voeren.
Tevens is ons door deze Kosmische vrienden verteld, dat de Aarde dagelijks omringd is door gemiddeld zon 365 satellieten (voertuigen).
Men is zelfs in staat om vanuit de satelliet de andere zijde van de Aarde te kunnen bekijken.
Ter aanvulling op het bovenstaande:
Al deze lezingen, van in totaal zon 2000!!! stuks en zon anderhalf uur per lezing, zijn uitgesproken door zowel Astrale, alswel Kosmische levensvormen.
En ik spreek nog maar even niet over de diverse vormen die Kosmische levensvormen kunnen hebben.
Het is al diverse malen voorgekomen dat tijdens een lezing één van de Kosmische wezens ons waarschuwde dat het contact tijdelijk verbroken moest worden om de volgende reden:
Als het dieptrance medium zijn lichaam tijdelijk verlaten heeft, vertoefde hij als Ziel tijdelijk in de satelliet, ECHTER als dit het geval is dan moet deze satelliet zich materialiseren anders kan de Ziel van het medium zich niet in de satelliet begeven.
Tijdens het zichtbaar aanwezig zijn boven de hoeve in het zuiden des lands, werden wij gewaarschuwd dat de Nederlandse luchtmacht met F-16 vliegtuigen onderweg was om de satelliet te onderscheppen (DOM, ZEER DOM) omdat deze kosmische satelliet op de radar zichtbaar was dacht men natuurlijk weer eens van,kom laten wij weer eens een poging wagen om onze eigen domheid bewaarheid te maken, daarom moest deze satelliet zich tijdelijk dematerialiseren.
Dit hield tevens in dat de Ziel van het medium de satelliet moest verlaten om persoonlijke schade te voorkomen.
Wat de F-16 vliegtuigen aangaat: deze hoorde je ook enkele seconden later overvliegen (EN LAAG!!!!).
Tot slot wil ik graag het volgende vermelden:
Zowel de Nederlandse overheid als de Amerikaanse overheid is hier wis en waarachtig van op de hoogte.
Ik durf te beweren, vanuit de kennisoverdracht, dat alle grote wereldoverheden hiervan op de hoogte zijn!!!!!!
Sterker nog: in de U.S.A alswel in de U.S.S.R. heeft men verschillende van deze voertuigen in bezit en zij trachten de zeer gesofisticeerde techniek niet te GEBRUIKEN, maar te MISBRUIKEN voor roem en eigen glorie!!!!
MACHT, MACHT EN NOG EENS MACHT!!!!
Men heeft zelfs in de U.S.A. eens een bemande raket naar Mars gestuurd (jazeker, dat wordt ons dus niet verteld) en wat schetste hun verbazing toen deze raket retour kwam op aarde, maar dan wel voorzien van de meest geniale instrumenten en techniek!! echter zonder bemanningsleden!!!!
Men is puur door indoctrinatie in staat gebleken een complete stad het zwijgen op te leggen omdat er 3 zeer grote satellieten geland waren van schrik niet, een gezamenlijke omvang ofte wel grootte van de complete stad Rotterdam, inclusief het havengebied!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De Apollo reis naar de Maan en de landing op de Maan had nooit veilig voltooid kunnen worden zonder Kosmische hulp.
Sterker nog men had nooit meer op Aarde terug kunnen keren.
De Spaceshutle (ik dacht de Columbia weet ik niet zeker meer sorry) is ontploft,jazeker dat klopt maar niet door een lekkende klep of iets van die strekking!!!!!!!!
Nee vrienden, mensen op Aarde zijn zo dom geweest om te trachten een bom op Venus te plaatsen.
Dit kon en mocht niet toegestaan worden in het belang van de aldaar aanwezige bewoners.
Dus vanuit de Kosmos heeft men in overleg besloten om in te grijpen.
En aldus geschiedde.
Vertraag de opnames van de explosie van de shutle tot (ik meen) één miljoenste beeldje per seconde en dan is men in staat om de Kosmische satelliet waar te nemen die IN MOEST GRIJPEN IN HET BELANG VAN VELE!!!!!!!!!
Hoe krijg je het voor elkaar de mensheid Kosmische kennis te ontnemen cq te onthouden en rustig mee te werken aan een langzame maar steeds dichterbij komende vernietiging van moeder Aarde??
Het complete bovenstaande verhaal is ons overgedragen in diverse kosmische en Astrale overdrachten.
En ik verklaar hier, bij alles wat mij heilig is en waar ik respect voor heb, dat ik niets, en dan ook HELEMAAL NIETS, uit mijn duim heb gezogen of iets in die orde van strekking.
ALS IK HIER FABELS ZOU GAAN ZITTEN TE VERZINNEN HEB IK JULLIE DAAR NIET MEE, MAAR MIJZELF!!!!!!!!
Met vriendelijke groet,
Hij die heeft mogen luisteren en leren.
Loek.