Puzzel Puzzels
Rick
Artikelen: 0

Re: De grote UFO, Alien en Conspiracy topic 2005-2006

p schreef:Afbeelding

Afbeelding

Iemand enig idee wat deze UFO(s) op een video van NASA zijn?

http://www.areadownload.com/video/ufo/Ufo%...0Video%2003.mpg

Let vooral op de grote lichtgevende bal die aanvankelijk op de aarde neerdaalt, en aan het eind van de video weer de ruimte in gaat.

Ook de talloze andere kleinere objecten zijn interessant.
Ik zie echt een hele hoop UFOs als in ruimteschepen.

Die kleinere objecten zijn ook ruimteschepen, tot die conclusie kom ik, omdat de lichtgevende bol in het begin precies hetzelfde is, daarna straalt het opeens heel veel licht uit, maar ik zie dus echt talloze van die objecten.

Ook als de camera draait, zie ik weer 3 bollen die in driehoeksformatie stilhangen en vele andere zelfde bollen die dichtbij aarde zijn.

Heel vreemd, maar het verbaast me niet eens meer.

Wel vreemd dat deze video van NASA komt, omdat NASA normaal gesproken alle foto's bewerkt voordat ze naar het publiek gaan, en films met zulke zaken meestal bewerken zodat het heel ergens anders op lijkt, zodat het te verklaren is.

dan heb ik het dus niet over de flitsen die je ziet, ik heb geen idee wat dat kan zijn, maar het lijkt me niet iets dat door een buitenaardse beschaving teweeg wordt gebracht, en daarmee bedoel ik het zijn geen schepen, die je zeer zeker echt ziet op die video.
....en God zei:"Laten WE de mensen schapen naar ONS evenbeeld.

Zoals WIJ er uit zien."

-2000 jaar geleden, de Bijbel-

ads

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe harde schijf - 1,5TB

Western Digital Elements Portable - Externe harde schijf - 1,5TB

Bekijk product

Steun Sciencetalk Mario Kart 8 Deluxe - Nintendo Switch

Mario Kart 8 Deluxe - Nintendo Switch

Bekijk product

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 4 TB

Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 4 TB

Bekijk product

Rick

Vaticaan zoekt marsmannetjes

Geplaatst op 04.07.2005 om 13:13:31 uur | 517 bekeken | ET | WWW.NIBURU.NL | print

Jonge astronomen uitgenodigd voor gesprek over leven in de ruimte

VATICAANSTAD - Het Vaticaan heeft 27 beloftevolle astronomen van over de hele wereld naar Rome uitgenodigd om het te hebben over buitenaards leven. De Kerk beschikt in Rome en in het Amerikaanse Arizona over enorm krachtige telescopen waarmee astronomen het heelal kunnen afturen op zoek naar leven.

Het Vaticaanse Observatorium nodigde de jonge topastronomen uit voor een cursus astrobiologie, of de studie van het leven in de ruimte. Een van de onderwerpen: de zoektocht naar buitenaardse beschavingen. De tijd dat de katholieke kerk dacht dat de aarde om de zon draait is overduidelijk lang voorbij. De Kerk houdt rekening met het bestaan van marsmannetjes. Astronomen in dienst van de Kerk bestuderen al eeuwenlang de hemel.

"Het is perfect denkbaar dat God ander leven heeft gecreëerd in dit heelal’’, zegt jezuïet Sabino Maffeo (82) die al veertig jaar onderzoek doet in het Observatorium. "We sluiten niet uit dat er buitenaards leven bestaat. Wat we doen als we een andere beschaving vinden? Dan zullen we hen vragen of ze in een god geloven. En of ze de tien geboden kennen.’’

Het Observatorium van het Vaticaan beschikt sinds de achttiende eeuw over drie krachtige telescopen in de schaduw van Castel Gandolfo, het zomerverblijf van Paus Benedictus XVI. Sinds 1981 heeft het Vaticaan zelfs een supertelescoop in Tuscon (Arizona).

Buitenaards leven houdt de Kerk al langer bezig. Het bestaan ervan zou de katholieke theologie aardig op zijn kop zetten. De Italiaanse theoloog Piero Coda gelooft dat marsmannetjes geen bedreiging hoeven te zijn voor de Kerk. "De ontmoeting met buitenaardsen zou ons geloof zelfs kunnen versterken’’, zegt hij. Volgens Coda houdt het Vaticaan er daarom best rekening mee dat er ooit buitenlandse beschavingen gekerstend moeten worden.

Zoals WIJ er uit zien."

Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

p__

The Don schreef:In welke context moeten we die film plaatsen? locatie, afstanden, ed?

Die lichtflitsjes doen mij qua frequentie denken aan kosmische straling maar de rest is erg moeilijk te zien.
Geen idee.

Het is ergens boven de aarde. Ik schat de hoogte op een paar honder km.

Die grote lichtflitsen zijn bliksems dus je kunt ook al een beetje inschatten hoe groot die lichtjes zijn. Hier is wat info die misschien gerelateerd is:
Sprites and Elves

The ancients imagined thunderstorms and lightning to be evidence of titanic war among the gods in the sky above. The truth, it turns out, is even odder and more interesting than such myths. Peek above the black anvil clouds of large storms, as droves of scientists have been doing in recent years, and (with the right equipment) one can indeed find wonders: not gods, but exotic stabs of illumination called sprites and elves. Geophysicists are now scrambling to explain what causes these phenomena and how they may affect the earth's atmosphere.  

http://www-star.stanford.edu/~vlf/optical/...s/elves97sciam/
THE ROLE OF THE SPACE SHUTTLE VIDEOTAPES IN THE DISCOVERY OF SPRITES, JETS AND ELVES

Abstract. The sequence of video tape observations of the upper atmospheric optical flashes called sprites, jets, starters, and ELVES are described in the successsive phases of search, discovery, confirmation, and exploration for the years before 1993. Although there were credible eyewitness accounts from ground observers and pilots, these reports did not inspire a systematic search for hard evidence of such phenomena. The science community would instead wait for serendipitous observations to move the leading edge of this science forward. The phenomenon, now known as a sprite, was first accidently documented on ground based videotape recordings on the night of July 6, 1989. Video observations from the space shuttle acquired from 1989 through 1991 provided 17 additional examples to confirm the existence of the sprites phenomenon.  

http://thunder.nsstc.nasa.gov/bookshelf/pu...bs/sprites.html
p__

Hier zijn enkele videos van dergelijke sprites en elves:

http://wwwghcc.msfc.nasa.gov/movies/sentman5.mpg

http://wwwghcc.msfc.nasa.gov/movies/sentman3.mpg

http://wwwghcc.msfc.nasa.gov/movies/redsprite.mpg

Ik zie echter geen lichtgevende ballen rondvliegen, alleen maar een soort omgekeerde bliksem. Bovendien duurt dit alles nog geen seconde.
Rick

Wanneer was ook alweer de dag dat Prophet YahWeh een gigantisch buitenaards ruimteschip boven Las Vegas voorspeld?

Die filmpjes lijken me allemaal geen hoax'es dus ben zeer benieuwd

Zoals WIJ er uit zien."

p__

De deadline van yahweh is 15 juli.
Jap

Rick schreef:Wanneer was ook alweer de dag dat Prophet YahWeh een gigantisch buitenaards ruimteschip boven Las Vegas voorspeld?

Vanaf 1 july en Uiterlijk 15 july komt er gedurende een en een halve dag een mega ufo boven Vegas te hangen dus binnenkort weten we het zekker wat betreft die yahweh.
Kite high or stay low!
Rick

Jap schreef:
Rick schreef:Wanneer was ook alweer de dag dat Prophet YahWeh een gigantisch buitenaards ruimteschip boven Las Vegas voorspeld?

Vanaf 1 july en Uiterlijk 15 july komt er gedurende een en een halve dag een mega ufo boven Vegas te hangen dus binnenkort weten we het zekker wat betreft die yahweh.
gedurende 2 dagen toch?

best vreemd, Amerika zal het dan toch wel weer proberen naar beneden te halen dus ik moet nog maar zien hoe ze dat gaan doen.

ben benieuwd naar het excuus van yahweh als er niks gebeurt, maar echt ik meen het serieus, die video's en zijn methode van werken...dat kan toch gewoon niet nep zijn?

Maargoed ik heb een ingestuurd verhaal gevonden van iemand...lees dit en lees alles, vooral dat stukje over de maanlanding en dan het beeld vertragen tot op 1 milliseconden ofso klinkt interresant.

maargoed lees alles even..als er mensen zijn die idd die landing tot zoveel seconden kunnen vertragen, graag.
Ingezonden op maandag 3 januari 2005

EEN KOSMISCHE WAARHEID.

Stel je bent nog een kind en je interesseert je al vroeg voor alles wat daar boven in de Kosmos gebeurt.

Als volgt zeur je net zo lang bij je ouders cq broers tot je eindelijk je eerste sterrenkijker tot je beschikking krijgt. Vervolgens uren en uren kijken, dik ingepakt in 2 jassen en nog veel meer als je maar warm bleef.

Goed, dat was eigenlijk één van de eerste stapjes waarbij ik mijzelf afvroeg van, volgens mij zijn wij niet alleen. Vervolgens werd ik ‘ja het is niet anders’ zelfs vaste klant cq luisteraar van het zwarte gat, uitgezonden door Veronica radio.

Daarna begon het echte werk!!!! EN NEE, WEES NIET BANG, HET IS NIET WEER EEN SEKTE OF ZO, MAAR EEN WAAR GEBEURD VERHAAL!

Op een bepaald moment kwam er een andere broer naar mij toe en zei: “Joh, ik heb een vereniging ontdekt die lezingen verzorgd over Paranormale en Kosmische onderwerpen in Amsterdam.”

Dus wat doe je dan als rechtgeaarde skywatcher in de dop????????

Juist ik ging mee en heb daar het nodige mogen horen en leren, echter het overgrote aantal van deze lezingen ging voornamelijk over de Paranormale of Astrale wereld, en in mindere mate over de Kosmos.

Na verloop van tijd heb ik een andere vereniging ontdekt waar lezingen over de Astrale en Kosmische wereld verzorgd werden. Wat ik bij deze vereniging heb mogen meemaken en leren cq ontdekken heeft mijn totale leven doen veranderen in de positieve zin des woords.

STEL DAT:

Er intelligent Kosmisch leven aanwezig is buiten moeder aarde (EN DAT IS ER WIS EN WAARACHTIG!) en als deze levensvormen boodschappen cq leringen naar ons toe willen overdragen, hoe doe je dat dan zodat het (sorry, geen net woord, mijn excuses hiervoor) klootjesvolk het kan beluisteren en begrijpen?

NU, één van de oplossingen hiervoor is het volgende: Je zoekt op moeder Aarde naar een mens onder de mensen die in staat is om als inductor of spreekbuis dienst te doen (dit alles onder zeer strenge controle en begeleiding van bovenaf).

Als volgt geschiedde, men vond vanuit de Kosmos een mens die in staat bleek te zijn zijn stoffelijk lichaam te verlaten en zijn lichaam tijdelijk over te dragen of ter beschikking te stellen, zodat een Kosmische levensvorm in het lichaam van deze mens op Aarde plaats kon nemen, en (HEEL BELANGRIJK) middels het strottenhoofd (de spreekbuis!!) op deze manier kennis over kan dragen aan de mensen in de zaal.

De persoon waar ik boven over sprak noemt men een dieptrance medium.

(NEE, HET GAAT NOG STEEDS GOED, GEWOON VERDER LEZEN).

De unieke eigenschap van deze persoon is dat hij dus, zoals hierboven vermeld, in staat is tijdelijk een uittreding te maken (het stoffelijk lichaam te verlaten).

Voor zover uniek, een uittreding maakt ieder mens, maar deze persoon leent daarbij als extra mogelijkheid (ietwat stoffelijk uitgedrukt misschien) zijn lichaam even uit aan een Intelligentie uit de Astrale wereld of een Kosmische levensvorm.

Tijdens al deze lezingen waar rechtstreeks boodschappen cq kennis overgedragen werd, zijn er ongelooflijk veel Kosmische wezens aan het woord geweest (weet je nog de spreekbuis?) Enkele van de mededelingen waren de volgende:

(HE HE, EINDELIJK WAAR WE ZIJN WILLEN)

Alle door ons bekende planeten zijn bewoond door Kosmische levensvormen.

Intelligent, Kosmisch leven bestaat zowel in als buiten ons Zonnestelsel.

De Kosmos bezoekt ons al vanuit het verre verleden.

De Egyptenaren en daaraan voorafgaande beschavingen wisten dit al lang en communiceerden met deze wezens.

Kosmische levensvormen leven ook op Aarde (zijn wij er één van).

Een Kosmisch wezen dat de Aarde bezoekt kan zijn eigen vorm behouden, echter dit is voor een aantal uren, daarna moet het een aardse vorm aannemen anders kan het niet meer terugkeren naar zijn satelliet (voertuig).

De voertuigen die men vanuit de Kosmos gebruikt om zich te kunnen verplaatsen (even blijvend in ons eigen Zonnestelsel) worden bijna allemaal gemaakt op de planeet Mars.

Het Voortstuwingsmechanisme dat men gebruikt varieert, maar één van de volgende opties wordt vaak gebruikt:

1) Middels atoomenergie kan men zich verplaatsen,cq het voertuig voortstuwen.

2) Middels pure, (EN IK BEDOEL PURE) gedachtekracht opgebracht door een aantal Kosmische wezens!!!!

3) Men is ook in staat het magnetisch veld te ‘GEBRUIKEN’ en zich ‘onder andere door deze techniek’ te verplaatsen en zeer ingewikkelde vluchtbewegingen uit te voeren.

Tevens is ons door deze Kosmische vrienden verteld, dat de Aarde dagelijks omringd is door gemiddeld zo’n 365 satellieten (voertuigen).

Men is zelfs in staat om vanuit de satelliet de andere zijde van de Aarde te kunnen bekijken.

Ter aanvulling op het bovenstaande:

Al deze lezingen, van in totaal zo’n 2000!!! stuks en zo’n anderhalf uur per lezing, zijn uitgesproken door zowel Astrale, alswel Kosmische levensvormen.

En ik spreek nog maar even niet over de diverse vormen die Kosmische levensvormen kunnen hebben.

Het is al diverse malen voorgekomen dat tijdens een lezing één van de Kosmische wezens ons waarschuwde dat het contact tijdelijk verbroken moest worden om de volgende reden:

Als het dieptrance medium zijn lichaam tijdelijk verlaten heeft, vertoefde hij als Ziel tijdelijk in de satelliet, ECHTER als dit het geval is dan moet deze satelliet zich materialiseren anders kan de Ziel van het medium zich niet in de satelliet begeven.

Tijdens het zichtbaar aanwezig zijn boven de hoeve in het zuiden des lands, werden wij gewaarschuwd dat de Nederlandse luchtmacht met F-16 vliegtuigen onderweg was om de satelliet te onderscheppen (DOM, ZEER DOM) omdat deze kosmische satelliet op de radar zichtbaar was dacht men natuurlijk weer eens van,kom laten wij weer eens een poging wagen om onze eigen domheid bewaarheid te maken, daarom moest deze satelliet zich tijdelijk dematerialiseren.

Dit hield tevens in dat de Ziel van het medium de satelliet moest verlaten om persoonlijke schade te voorkomen.

Wat de F-16 vliegtuigen aangaat: deze hoorde je ook enkele seconden later overvliegen (EN LAAG!!!!).

Tot slot wil ik graag het volgende vermelden:

Zowel de Nederlandse overheid als de Amerikaanse overheid is hier wis en waarachtig van op de hoogte.

Ik durf te beweren, vanuit de kennisoverdracht, dat alle grote wereldoverheden hiervan op de hoogte zijn!!!!!!

Sterker nog: in de U.S.A alswel in de U.S.S.R. heeft men verschillende van deze voertuigen in bezit en zij trachten de zeer gesofisticeerde techniek niet te GEBRUIKEN, maar te MISBRUIKEN voor roem en eigen glorie!!!!

MACHT, MACHT EN NOG EENS MACHT!!!!

Men heeft zelfs in de U.S.A. eens een bemande raket naar Mars gestuurd (jazeker, dat wordt ons dus niet verteld) en wat schetste hun verbazing toen deze raket retour kwam op aarde, maar dan wel voorzien van de meest geniale instrumenten en techniek!! echter zonder bemanningsleden!!!!

Men is puur door indoctrinatie in staat gebleken een complete stad het zwijgen op te leggen omdat er 3 zeer grote satellieten geland waren van schrik niet, een gezamenlijke omvang ofte wel grootte van de complete stad Rotterdam, inclusief het havengebied!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De Apollo reis naar de Maan en de landing op de Maan had nooit veilig voltooid kunnen worden zonder Kosmische hulp.

Sterker nog men had nooit meer op Aarde terug kunnen keren.

De Spaceshutle (ik dacht de Columbia weet ik niet zeker meer sorry) is ontploft,jazeker dat klopt maar niet door een lekkende klep of iets van die strekking!!!!!!!!

Nee vrienden, mensen op Aarde zijn zo dom geweest om te trachten een bom op Venus te plaatsen.

Dit kon en mocht niet toegestaan worden in het belang van de aldaar aanwezige bewoners.

Dus vanuit de Kosmos heeft men in overleg besloten om in te grijpen.

En aldus geschiedde.

Vertraag de opname’s van de explosie van de shutle tot (ik meen) één miljoenste beeldje per seconde en dan is men in staat om de Kosmische satelliet waar te nemen die IN MOEST GRIJPEN IN HET BELANG VAN VELE!!!!!!!!!

Hoe krijg je het voor elkaar de mensheid Kosmische kennis te ontnemen cq te onthouden en rustig mee te werken aan een langzame maar steeds dichterbij komende vernietiging van moeder Aarde??

Het complete bovenstaande verhaal is ons overgedragen in diverse kosmische en Astrale overdrachten.

En ik verklaar hier, bij alles wat mij heilig is en waar ik respect voor heb, dat ik niets, en dan ook HELEMAAL NIETS, uit mijn duim heb gezogen of iets in die orde van strekking.

ALS IK HIER FABELS ZOU GAAN ZITTEN TE VERZINNEN HEB IK JULLIE DAAR NIET MEE, MAAR MIJZELF!!!!!!!!

Met vriendelijke groet,

Hij die heeft mogen luisteren en leren.

Loek.

Zoals WIJ er uit zien."

longbeach

een camera die één miljoen beelden per seconde schiet :shock: :?:

quelle blague :?:
Rick

longbeach schreef:een camera die één miljoen beelden per seconde schiet   :shock:   :?:  

quelle blague :?:

Tsja... misschien was de schrijv(f)(st)er van die bericht in de war ofso

Zoals WIJ er uit zien."

p__

Hier bericht van een massa-sighting in Engeland in 1993, die de afgelopen 12 jaar geheim is gehouden, maar nu door de Freedom Of Information Act openbaar is geworden:
UFO fan Chris digs up real-life X-Files

By evoking the British Freedom of Information Act, which is now in place in the UK (as well as in the US), Welsh UFO investigator Chris Fowler was able to get a 107-page report about an incident in 1993 when 70 UFO sightings were reported at 1 a.m. on March 31st in the UK.  

David James writes in the South Wales Echo that these sightings were taken seriously by the government and military. Covert operations was consulted to determine if secret tests of US stealth aircraft Aurora were being done, but this explanation was ruled out at the highest levels of the government and military. The US has never admitted the existence of the Aurora craft, a special type of stealth plane.  

A Royal Air Force officer who witnessed the sightings reported seeing an object the size of a jumbo jet that aimed a narrow beam of light at the ground from a height of 400-500 feet. The officer, whose name was blacked out, said that many of the witnesses were police officers and military personnel. Similar sightings took place in many areas of the UK. A total of 70 people reported seeing the craft and there were doubtless many more unreported sightings.

http://icwales.icnetwork.co.uk/0100news/02...-name_page.html
The Don

Rick schreef:
Ingezonden op maandag 3 januari 2005

MACHT, MACHT EN NOG EENS MACHT!!!!

Men heeft zelfs in de U.S.A. eens een bemande raket naar Mars gestuurd (jazeker, dat wordt ons dus niet verteld) en wat schetste hun verbazing toen deze raket retour kwam op aarde, maar dan wel voorzien van de meest geniale instrumenten en techniek!! echter zonder bemanningsleden!!!!

Met vriendelijke groet,

Hij die heeft mogen luisteren en leren.

Loek.
Hmm beetje paranoide misschien? Waarom worden dit soort texten eigenlijk geplaatst. Dit is toch voornamelijk zielig voor die mensen? Overduidelijk is er iets niet helemaal in orde met deze "Loek" alias "Hij die heeft mogen luisteren en leren" :shock:
Filosofie is een spel, de wetenschap is de scheidsrechter.
The Don

ben benieuwd naar het excuus van yahweh als er niks gebeurt, maar echt ik meen het serieus, die video's en zijn methode van werken...dat kan toch gewoon niet nep zijn?
Dat is jouw intepretatie, Zijn manier van werken doet mij erg denken aan de praktijken van sektarische leiders en derhalve vind ik het erg jammer dat deze "profeet yaweh" zo serieus wordt genomen. Ik ben van mening dat deze kerel lichtelijk gestoord is en echt geen profeet in die zin van het woord is.

Zijn er echt mensen op dit forum die denken dat er een groot ruimteschip boven Las Vegas komt te hangen binnen 2 weken??

(let wel...als je ja zegt dan neem ik je nooit meer serieus... :wink: )
Filosofie is een spel, de wetenschap is de scheidsrechter.
klazon
Pluimdrager

...Zijn er echt mensen op dit forum die denken dat er een groot ruimteschip boven Las Vegas komt te hangen binnen 2 weken??
Ik niet.

En dat is niet omdat ik serieus genomen wil worden, maar omdat ik het gewoon niet geloof.

ads

Steun Sciencetalk Systemyze Familieplanner Basic 2026 - Planner - Weekplanner - Gezinsplanner - Family Planner - 13 Maanden - Grijs

Systemyze Familieplanner Basic 2026 - Planner - Weekplanner - Gezinsplanner - Family Planner - 13 Maanden - Grijs

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 50 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 50 euro - Voor jou

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nereb - SD Kaartlezer – USB 3.0 & USB-C Cardreader – Geschikt voor SD/TF Geheugenkaarten – Inclusief Converter

Nereb - SD Kaartlezer – USB 3.0 & USB-C Cardreader – Geschikt voor SD/TF Geheugenkaarten – Inclusief Converter

Bekijk product

CloudedHeaven

Nou, 'k verwacht toch zeker een stuk of 4 / 5 opdat wij beperkte simpele

zieltjes de waarheid mogen zien :ROFFL:

Nu zonder dollen, het zou de scepticus wel mooi in de onderbroek laten staan.

Ik heb altijd zoiets, van wat een onzin maar stiekem, een beetje, toch

hopen dat zo'n gebeurtenis plaatsvindt.

Dat is dan meteen een antwoord op de vraag:

Hoe maak je een wetenschapper hyper actief

Wanneer deze gesteld zou worden :shock:

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “💡 Theorieontwikkeling”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!