ik heb dus besloten om hierover een werkje te maken.
ik heb wel een aantal vragen:
welke reactie gebeurt er in de auto? is dit gewoon de verbranding van h[2]?
geloven jullie in deze nieuwe energiebron?
wat zijn de voordelen nadelen nog?hoe gevaarlijk is het?
ik stel zomaar een aantal vragen...
ik kan alle info gebruiken (mening mag ook )
alvast bedankt iedereen 8-[
Puzzels