Puzzel Puzzels
Elke
Artikelen: 0

Re: Tijdschriften

Ik heb een abo op de Yes, niet echt wetenschappelijk, maar altijd leuk als lectuur tussendoor. Verder blader ik af en toe Medisch Contact door, maar ik moet zeggen dat die ook wel eens na een week slingeren zonder een letter te lezen bij het oud papier belandt..
Destiny is but a word created by man to accept reality

ads

Steun Sciencetalk Sakura Basic Set 3 Gelpennen Zuiver Wit Medium

Sakura Basic Set 3 Gelpennen Zuiver Wit Medium

Bekijk product

Steun Sciencetalk PlayStation 5 - Disc Edition - Slim

PlayStation 5 - Disc Edition - Slim

Bekijk product

Steun Sciencetalk Twinmarkers 80 stuks voor volwassenen - Alcohol Markers - Stiften - Markeerstiften - Vivid Green

Twinmarkers 80 stuks voor volwassenen - Alcohol Markers - Stiften - Markeerstiften - Vivid Green

Bekijk product

Johan_vd

Ik lees de quest (begint soms te vervelen, maar er staan altijd leuke wetenswaardigheden in) en de autoweek. De laatste via een abonnement. De quest vindt ik interessanter. Veel onderwerpen en het wordt goed gebracht. Deze wil ik in de toekomst meer gaan lezen, dus maybe abonnement dan.

Verder lees ik de eo-gids, maar valt dat onder de noemer tijdschriften? Er staan mooie zaken in, voor mij althans.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Symone

Hihi, nou ga ik vloeken in de kerk... Ik lees de Viva (jaja, zelfs met een tijdelijk abonnement :D ) en de Flair. Heerlijk af en toe! Daarnaast koop ik af en toe een tuintijdschrift of woonblad (vooral 's zomers). Verder 'lees' ik de Veronicagids (ja, ook een abonnement :D ), de ANWB-Kampioen en het Volkskrant Magazine (en de leuke losse zaterdagonderdelen). Laatst zat er ergens een Mind bij, ook wel leuk om te lezen.

Ik ben nog op zoek naar een leuk tijdschrift omtrent fotografie, maar ben nog niet iets tegengekomen wat inspireert... het is óf gericht op de technische kant (en dan vaak óf te eenvoudig, óf te vergaand) of meer op de natuur (wat op zich wel inspirerend is) zit te denken aan Wildlife (geloof van de BBC), maar een mooie combi zou super zijn.

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 5 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 5 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk Just Dance 2026 Edition - Nintendo Switch - Code in a box

Just Dance 2026 Edition - Nintendo Switch - Code in a box

Bekijk product

Steun Sciencetalk Donald Duck - Scheurkalender - 2026 - Elke dag een snaterlach!

Donald Duck - Scheurkalender - 2026 - Elke dag een snaterlach!

Bekijk product

TD

Ik las wel eens EOS, maar tegenwoordig lees ik eigenlijk amper (wetenschappelijke) tijdschriften.
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!