Juist...
Ik geloof niet in reincarnatie omdat ik bang ben voor de dood.
Even denken, waarom dan wel?
Door in reincarnatie te geloven, geloof ik meer in mezelf. Ik heb een doel, of meerdere doelen in meerdere levens, die ik wil bereiken. Ik wil vechten, en groter groeien... wacht even dat is het punt eigenlijk helemaal niet. Het punt is, wij zijn materie en uhm energie en... dingen. Die, als we doodgaan, terug keren naar de aarde. Waar iets nieuws uit groeit. Kringloop, kijk maar naar de natuur, naar onze aarde, bomen gaan dood en worden helemaal gerecycled enzo. Dan vind ik het logisch dat er iets soortgelijks met onze zielen gebeurt. Gewoon een soort recycling. Misschien was ik in mijn vorige leven boom *grijns* maar wat ik wil zeggen, wie zegt dat dat niet zo is? =D yay
Puzzels