En dat is geen onzin......Het gebeurd letterlijk.....
Weet ik veel, ik schrijf hier ook alleen maar wat er in Nature stond... zoals ik al eerder zei: ik snap er niet zoveel van.
Eigenlijk vind ik het een dubieus verhaal, maar in Nature publiceren is meestal niet niets. Tsja.. Nature is ook niet meer wat het geweest is
Ik vind het vooral jammer dat ze niet met bewijs komen, maar gewoon maar wat vertellen, zonder échte meetresultaten, grafiekjes van metingen of meetopstellingen te laten zien. Alleen een conclusie wordt getrokken, en da's eentje die *voor zover mijn kennis rijkt* niet kan. Maarja... Wie ben ik
Wat ik nog het vreemdst vind is dat er licht uit het materiaal komt voordat de puls erin komt. Dus als je meet dat de lichtpuls uit het materiaal komt, en je vangt dan de puls op die nog niet ín het materiaal gegaan is, dan kun je licht creëren uit niets... Dat klinkt toch raar.
Het is zwart met een witte dop en het lijnt je opstelling uit... Calibrero
Het is groen en het synchroniseert je signaal... Kermit de Trigger
Als je teveel energie hebt, kun je beter een andere baan zoeken.