Zou er nog wat meer informatie kunnen komen over de meeting in Zwolle. Voor de andere natuurlijk ook over die in belgie. Hierbij denk ik aan ongeveer de tijden, wat we gaan doen, ongeveer de kosten (ik heb het niet zo breed). Dan kan ik beslissen of ik ook aanwezig ga zijn.
Agenda, ongeveer 13.00 uur - 17.00 uur terrasje, daarna een hapje eten... tja je kan het zo duur maken als je wil, de vorige keer was ik denk ik, reiskosten niet meegerekend, ongeveer 50-70 euro kwijt.
Ik hoop wel op wat meer aanmeldingen hoor!
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)
Ik ben van plan om te komen naar Zwolle. Het is voor mij ca. 110 km afstand, maar dat vind ik wel acceptabel.
Ik kom met de auto, dus als er nog mensen zijn die wonen in een plaats langs de A28 tussen Groningen en Zwolle, dan wil ik die wel meenemen. Beryllium, zet mijn naam maar in de lijst van dat gesloten topic in de Chillout lounge.
Opeens valt op dat afstanden binnen NL toch wel gauw hard gaan, voor mij is het 146 km, dat houdt in dat ik naar Groningen al zo'n 250 km nodig zou hebben
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)
We ginnen ook in België doen, maar de vraag is wie wil die meeting zo'n beetje "organiseren" (gewoon in goede banen leiden)? Ik wil komen naar die meeting maar heb echt geen tijd om er voor te zorgen.