Ik geloof idd dat dr hierna nog iets is, maar wat? Kijk, ik denk niet dat je een tijdje na je dood weer als nieuw wezen wordt geboren, maar dat je geest na je dood ergens blijft geloof ik wel......Al die schakelingen in je hersenen maken je idd tot wat je bent, maar als je gelooft dat dat allemaal weg is zodra die schakelingen weg aant rotten zijn, leg me dan es uit hoe t kan dat door een hele bult atomen op een hoop te gooien in een bepaalde volgorde, we ineens denken, zien, horen, etc.....En neej, hoef geen complete anatomiecursus
dat hele leven gedeelte komt als je t mij vraagt niet doordat die atomen toevallig op de juiste plek zijn beland ofzow...Ze maken t alleen mogelijk.....T leven zelf komt door iets wat wij allemaal niet snappen....Iets......maar wat??? En waar t van af komt??
Over het denken over het ontstaan van het universum, of waar het begint, en waar het ophoud, plus wat er daarna dan komt heb ik me al heel wat avonden mee bezig gehouden.......Heerlijk relaxend na een dikke pater
Al voel je je dan wel ineens heeeeel erg klein.......
Puzzels