Puzzel Puzzels
Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Aziatic
Artikelen: 0

Salaris

Hallo allemaal ik ben een MLO (chemisch) student en ben volgend jaar klaar ik wilde graag weten wat jullie salaris is en wat jullie voor opleiding gedaan hebben

ads

Steun Sciencetalk Kobo Libra Colour - E-reader - 7 inch kleurenscherm - 32GB - Luisterboeken - Wit

Kobo Libra Colour - E-reader - 7 inch kleurenscherm - 32GB - Luisterboeken - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk HP DeskJet 2810e - All-in-One Inkjetprinter - Geschikt voor Instant Ink - Wit

HP DeskJet 2810e - All-in-One Inkjetprinter - Geschikt voor Instant Ink - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk Libelle Marjolein Bastin Agenda 2026 - één jaar lang genieten - Incl. handige ringband, elastiek en 8 ansichtkaarten

Libelle Marjolein Bastin Agenda 2026 - één jaar lang genieten - Incl. handige ringband, elastiek en 8 ansichtkaarten

Bekijk product

Aziatic

Re: Salaris

salaris van mensen die in een lab werken bedoel ik, ik wil ongeveer weten hoeveel ik later kan gaan verdienen.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Gideon

Ik heb hem ff verplaatst denk dat je vraag hier wat beter past.

De vraag die je stelt is naar mijn idee erg moeilijk te beantwoorden, het hangt er namelijk vanaf waar je werkt en of je bijvoorbeeld de ruimte hebt om door te groeien.

Groffe schatting is dat het max voor MLO (schaal 7) rond de 2500 euro bruto ligt, je zult waarschijnlijk instappen rond de 1600 euro bruto, maar zoals ik al zei kan dit nogal verschillen.
El Blanco

het is niet alleen het salaris dat telt maar ook de extra lagale voordelen zoals maaltijdchecks, bedrijfswagen.... :) aantal dagen verlof, aantal uren dat gepresteerd worden

Alsook wordt het maandloon beïnvloed door de arbeidstijd.

Ik verdien rond de 2500€ brutto ( werk enkel in de week van 7u30 tot 16) wanneer ik in de nacht zou werken +28%

werk in het labo bij Volkswagen

Grts

El Blanco
chemtoa

ik heb ook mlo chemisch gedaan en ik werk als toa scheikunde op een gymnasium, Ik verdien bruto 911 euro met 20 uur per week werken, ik zit in schaal 6 groep 3
Aziatic

Aha ok dan

Labo bij VW, wat doe je daar precies ?
JeroenCV

in C2W van 16 juli staat het een en ander in een stukje van Marc Tinnemans. Verdien ik wel genoeg? (zo heet het)

Er staan ook wat links bij

www.intermediair.nl/salariskompas

www.loonwijzer.nl

www.debreed.net

www.loonindex.nl
JohnDo

Het klopt aardig met www.loonwijzer.nl, qua salaris, tussen 2600 en 3000 euro bruto, 41 vakantie dagen (wel weinig), 13de maand, mobiel van de zaak, natuurlijk vakantiegeld (standaard) + 6 dagen extra vanwege de deelname van de bijstandteam.
Beryllium

41 vakantie dagen (wel weinig)
41 dagen weinig? Ik moet het met 30 doen...
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)
JohnDo

tja 30 is ook goed hoor, maar als je je verveeld op je werk dan is 41 te weinig.
JeroenCV

30 berry? ik heb er dit jaar...43 + 4.5 van vorig jaar en dan nog 5 bijzondere verlofdagen voor iets in oktober. Dat terwijl we dezelfde CAO zouden moeten hebben.
Beryllium

Ik val waarschijnlijk onder de nieuwe CAO: AiO's hebben bijvoorbeeld tegenwoordig helemaal geen ADV meer, alleen standaard vakantie.

Misschien dat jij nog onder de oude regels valt...?
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)
JeroenCV

dat is voor mij ook veranderd, maar die ADV dagen zijn omgeze tin gewone vakantie dagen...dus alleen de naam is veranderd, de hoeveelheid dagen is gelijk gebleven.
JohnDo

Laat mij raden die 5 extra dagen in oktober, dat zijn dezelfde dagen die ik ook krijg in september? Goed dan wordt het dit jaar 52 vakantiedagen (nog te weinig)

ads

Steun Sciencetalk Verzendzakken voor Kleding (L) - 25 stuks

Verzendzakken voor Kleding (L) - 25 stuks

Bekijk product

Steun Sciencetalk 5 Zelfklevende Rollen voor Mini Printer - Navulling - Pocket Printer Papier - Sticker Rollen Papier

5 Zelfklevende Rollen voor Mini Printer - Navulling - Pocket Printer Papier - Sticker Rollen Papier

Bekijk product

Steun Sciencetalk Double A Premium printpapier ft A4, 80 g, pak van 250 vel

Double A Premium printpapier ft A4, 80 g, pak van 250 vel

Bekijk product

bke

Is het verschil in loon tussen universitair en iemand die hoge school gedaan heeft nu nog zo groot?

Nu-> Verschil tussen bachelor en master?

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “⚗️ Scheikunde”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!