Puzzel Puzzels
Marjanne
Artikelen: 0

Re: Nutteloos feit

Nutteloos maar toch ben ik wel geinteresseerd: Wat denken jullie over het uitdelen van een "corrigerende tik" bij kinderen?
Ik heb zelf een kind (eigenlijk van mijn partner) dat één keer een schop van me heeft gehad. Enorm geschrokken en blèère dus. Maar ik betrapte hem toen ik voor de zoveelste keer zag dat hij mijn poezen schopte als ze vlak voor hem langs liepen. Toen ik het eens vlak voor mijn ogen zag gebeuren heb ik direct uitgehaald... Hij heeft het nooit meer gedaan.

Hij was toen 3. nu is hij 9 en zijn ze de beste maatjes.

Mijn partner en ik zijn in principe tegen het slaan van kinderen. Wij denken dat een ouder mans genoeg is (behoort te zijn) om op psychologische wijze kinderen te corrigeren.

Overigens is er één uitzondering, die ik hierboven al een beetje heb beschreven: als een kind mij slaat, haal ik direct uit en mep terug.

En tja..., als je aan mijn katten komt...

Ik ben benieuwd hoe anderen hierover denken. Maar het is wellicht te nuttig voor dit topic en moeten we een nieuw openen...

Edit: na nalezen van bovenstaande besefte ik de noodzaak om te melden dat mijn kind enorm schrok en blèèrde..., niet ik... :oops:

ads

Steun Sciencetalk SES Creative - My First - Kleurpotloden XL - Dikke Potloden - 8 Verschillende Kleuren - Goede Grip - Tekenen - Speelgoed 1 tot jaar

SES Creative - My First - Kleurpotloden XL - Dikke Potloden - 8 Verschillende Kleuren - Goede Grip - Tekenen - Speelgoed 1 tot jaar

Bekijk product

Steun Sciencetalk Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Pink - 11e generatie

Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Pink - 11e generatie

Bekijk product

Steun Sciencetalk Sakura Basic Set 3 Gelpennen Zuiver Wit Medium

Sakura Basic Set 3 Gelpennen Zuiver Wit Medium

Bekijk product

sensey

Even terug nutteloos: waren het soepborden dat die jongen rondgooide of koffieborden, of ovale borden of ... 8-[
Wie weet waren het wel verkeersborden :oops:
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Marjanne

Ik ben er overigens absoluut voor om opgegroeide jongeren (let´s say vanaf zo´n jaar of 12) een enorme rotschop te mogen geven (voormalig minister Remkes van Binnenlandse Zaken heeft het eerder ook toegestaan) als ze, bij het naar huis gaan van een kroegavond weer eens systematisch spiegels van geparkeerde auto´s trappen. Vooral als het o.a. de spiegel van mijn auto is...

Als ik zo´n ....knul in mijn handen krijg, dan zal hij versteld staan van (en levenslang nog angst hebben voor) de kracht en de ongenade van een vrouw die bijna Sara heeft gezien. Mijn handen jeuken...

Edit: dit is de tweede uitzondering. Maar de vraag is of je dit soort 12-jarigen nog onder kinderen kunt scharen.
louis79

Ik vind dat je Dahlia's helemaal NIET moet aaien !
tequila boy

als we het er nu over gaan hebben of we kinderen mogen slaan wordt dit topic volgens mij een beetje nuttig ipv nutteloos
Marjanne

als we het er nu over gaan hebben of we kinderen mogen slaan wordt dit topic volgens mij een beetje nuttig ipv nutteloos
tequila boy, dit is een te nuttige opmerking voor dit topic. Niet meer doen dus.......

:oops:
drune134

Marjanne schreef:
tequila boy, dit is een te nuttige opmerking voor dit topic. Niet meer doen dus.......

Hee Marjanne, en wat is dit dan?? Afbeelding
tequila boy

zal het niet meer doen hoor marjanne :oops:

dan maar weer even anti-nuttig oftewel nutteloos:

20 topics met de meeste reacties

Topic title Aantal reacties

Nutteloos feit 1056

neverending story 349

[Maatschappelijk] Geloof en Wetenschap 288

Blunders en ongelukjes 260

Moppentapper 199

gewoonweg 3 keer zo veel als de nummer 2 8-[
Peertje

en we zijn al 1 plek gestegen in de lijst met 20 meest gelezen topics :oops:
tequila boy

gaat goed zo 8-[ ;)

Marjanne

Hee Marjanne, en wat is dit dan?? 
Je hebt gelijk..., maar wat is dit dan? :oops:

8-[
tequila boy

Je hebt gelijk..., maar wat is dit dan? 
vrij nutteloos :oops: 8-[
drune134

tequila boy schreef:
vrij nutteloos  :oops:   8-[
gefeliciteerd, je hebt gelijk. Afbeelding
tequila boy

als we zo door blijven gaan lopen we weer uit op de nummer 2 (topics met de meeste reacties) :oops:

ads

Steun Sciencetalk 50 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

50 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

Bekijk product

Steun Sciencetalk Screenprotector Geschikt voor Samsung A56 Screen protector Tempered Gehard galaxy glas - 2 stuks beschermglas

Screenprotector Geschikt voor Samsung A56 Screen protector Tempered Gehard galaxy glas - 2 stuks beschermglas

Bekijk product

Steun Sciencetalk Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 17 Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 17 Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Bekijk product

drune134

als we zo door blijven gaan lopen we weer uit op de nummer 2 (topics met de meeste reacties) :oops:
En?

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!