Puzzel Puzzels
ArcherBarry
Artikelen: 0

Re: Moppentapper

nee moet echt problemen zijn. vrouwen zijn namelijk niet altijd gelijk aan evil
Niet geschoten is altijd mis, en te snel schieten vaak ook.

Ik ben intelligent want ik weet dat ik niks weet. Socrates

ads

Steun Sciencetalk Nuvance SD Kaart Lezer - 3 in 1 - Micro SD Kaart - USB naar USB C - 8-Pin - Geschikt voor alle Telefoons, Tablets & Laptops

Nuvance SD Kaart Lezer - 3 in 1 - Micro SD Kaart - USB naar USB C - 8-Pin - Geschikt voor alle Telefoons, Tablets & Laptops

Bekijk product

Steun Sciencetalk Sakura Basic Set 3 Gelpennen Zuiver Wit Fijn/Medium/Dik

Sakura Basic Set 3 Gelpennen Zuiver Wit Fijn/Medium/Dik

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 20 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 20 euro - Bedankt!

Bekijk product

Gedep

Zebra komt langs een boerderij en ze ziet een koe in de weide staan. Sisters onder elkaar vraagt ze: "Wat doe jij hier zo de hele dag?"

Koe: "Ideaal hier: ik geef de boer 's morgens en 's avonds wat melk en moet je kijken... allemaal van mij, lekker groen en vers gras"

Zebra denkt: "Klinkt goed, 'ns even verder kijken" en ze loopt het erf op. Ze ziet een hok en kijkt naar binnen. D'r zit een kip en Zebra vraagt opnieuw: "Wat doe jij hier zo de hele dag?"

Kip: "Ideaal hier: ik geef de boer 's morgens een ei en moet je kijken... elke morgen vers zaad om te pikken en een dak boven m'n hoofd."

Zebra denkt: "Die boer moet een aardige man zijn. Dit is misschien ook wel wat voor mij." Ze loopt nog verder het erf op en ziet een stal. Ze loopt de stal in en ziet een enorme hengst. Zebra vraagt aan de hengst "Wat doe jij hier zo de hele dag?"

Hengst: "Doe je pyama maar uit, dan zal ik het je even laten zien!"
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Manon

Toespraak op begrafenis: "Het was een fijn mens maar nu zand erover 8-[

"Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze geld." ;)

"lopend in de natuur terwijl ik de wolken na tuur denk ik: 'we krijgen een nat uur.'"

"Crematorium: Als je je niet laat kisten komt alles in kannen en kruiken." :-s

"De importeur voerde niets uit." Afbeelding

"'Hier klopt iets niet,' zei de hartchirurg." Afbeelding
Dual

Welk dier bestaat voor 75% uit wol???

een wolf
Manon

op een dag komt er een man een bar binnen, hij heeft een lucifer doosje bij zich de bar man kijkt toe en ziet hoe hij er een klein vliegje uithaalt dat vervolgens allerlei trucjes kan doen! er komen steeds meer mensen naar het vliegje kijken en bestellen allemaal een drankje. Na dit spectakel 3 dagen achter elkaar gezien te hebben besluit de barman de man aan te spreken "zeg wat een leuk vliegje heb je daar" "dankjewel" zegt de man. "Zou je hem ook willen verkopen aan mij, kgeef je er 300 euro voor!" "nou.." zegt de man, "dat weet ik niet hoor, kheb hem al sinds die een babytje was weetje" "oke 500" "ik weet het niet hoor kheb zijn moeder nog gekent...en... "1000 euro! schreeuwde de barman. hmmm.. nou vooruit besluit de man.

De volgende dag komt iedereen weer kijken naar het vliegje de barman haalt hem trots uit het doosje.... en opeen "BANG" Zo zegt een vaste klant dat beest zat al 3 dagen om me heen te zoemen maar nu heb ik hem!
Manon

Een proffesor geeft les aan een klas. Hij voert een proefje met een kikker uit let goed op klas zegt hij.

de proffersor zegt: Spring!

Kikker: springt.

de proffessor zegt snijdt het ene pootje van de kikker af, en zegt weer: Spring!

Met veel moeite springt het trouwe kikkertje nog een keer voorruit.

Vervolgens haalt de proffessor het 2e achterpootje van de kikker af en roept weer: Spring!

De kikker springt niet.

Spring! Spring! Spring. Maar de kikker springt niet.

Zo klas, Zegt de proffesor nu hebben jullie gezien hoe je aantoont dat een kikker waar je de bijde achterpootjes van verwijderd doof wordt!
ArcherBarry

lol
Niet geschoten is altijd mis, en te snel schieten vaak ook.

Ik ben intelligent want ik weet dat ik niks weet. Socrates
Maundu

Zo klas, Zegt de proffesor nu hebben jullie gezien hoe je aantoont dat een kikker waar je de bijde achterpootjes van verwijderd doof wordt!
kijk, dat is nu de kunst van het trekken van conclusies.. Geen "poot" tussen te krijgen..
Doctor T

Er zitten twee olifantjes in de dakgoot, zegt de een tegen de ander:"Tjielp"
drune134

Twee vrienden aan de bar, vertelt de ene aan de andere:

Mijn vriendin en ik hebben al meer dan 4 jaar een relatie dus hebben we besloten om te gaan trouwen. Mijn ouders helpen me op elke manier die ze maar kunnen bedenken, mijn vrienden hebben mij aangemoedigd en mijn vriendin? Ze is echt een droom!

Er is echter één ding waar ik me ongerust over maak, heel ongerust eigenlijk en dat ene ding is haar jongere zusje. Zij is 20 jaar, draagt super korte minirokken en laag uitgesneden truitjes. Ze bukt regelmatig wanneer ze in mijn buurt is en ik zie dan haar string. Volgens mij doet ze het express, want ze doet het nooit als ze bij iemand anders staat.

Op een dag belde ze me op en vroeg of ik even wilde langskomen om de uitnodigingen te bekijken. Ze is alleen als ik daar aankom.

Ze fluistert tegen me dat ik binnenkort getrouwd ben en dat ze gevoelens en verlangens heeft voor me waar ze niet overheen kan komen en eigenlijk ook niet overheen wil komen. Ze zegt tegen me dat ze 1 keer de liefde wil bedrijven met me voordat ik trouw met haar zus en de rest van mijn leven met haar zus verbonden zou zijn.

Ik sta helemaal in shock en krijg geen woord meer uit mijn keel.

Vervolgens zegt ze:

"Ik ga naar boven, naar mijn slaapkamer en als je wilt kom dan naar boven en pak me."

Ik ben stom verbaasd en nog helemaal in shock terwijl ik kijk hoe ze naar boven loopt. Boven aan de trap doet ze haar string uit en gooit deze naar beneden.

Ik blijf nog even daar staan, draai me om en loop rechtstreeks naar de voordeur. Ik loop rechtstreeks naar de auto toe.

Mijn aanstaande schoonvader staat buiten. Met tranen in zijn ogen geeft hij me een knuffel en zegt:

"We zijn erg blij dat je geslaagd bent voor onze kleine test. We kunnen ons geen betere man voorstellen voor onze dochter. Welkom in de familie!"

De moraal van dit verhaal is:

<center>Bewaar altijd je condooms in de auto!!!</center>
tequila boy

Hoe zou Uri Geller geheten hebben

als hij een meisje was geweest?

Urine Geller.
tequila boy

Er komt een indiaan bij het gemeentehuis en zegt:

"Ik wil mijn naam veranderen. Ik vind hem veel te lang."

"Dat kan." zegt de ambtenaar. "Hoe heet u nu?"

"Adelaar-Die-Uit-De-Hemel-Valt."

"Aha, en hoe wilt u voortaan heten?"

"Plof!"
Beryllium

Da's wel een oude hoor... ik ken hem uit de Suske en Wiske's al, met de varianten 'locomotoefje-dat-fluit-in-de-morgenlucht' en 'tuut-tuut'... ;)
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)
koekoek1

22+31+24=??

Zie vorige poster op dat moment (een dag later wordt het 22+31+23 enzovoort)

ads

Steun Sciencetalk Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Pink - 11e generatie

Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Pink - 11e generatie

Bekijk product

Steun Sciencetalk Logitech M705 - Draadloze Marathon Muis - USB - Rechtshandig - Grijs

Logitech M705 - Draadloze Marathon Muis - USB - Rechtshandig - Grijs

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 25 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 25 euro - Voor jou

Bekijk product

tequila boy

De meester zegt:

"De mammoet is uitgestorven."

"Welnee," zegt Jantje, "bij ons bestaat ie nog,

want ik hoor mijn vader altijd zeggen:

Mammoet eten koken!

Mammoet stofzuigen!

Mammoet kleren wassen!

Mammoet de afwas doen!

..."

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!