Ja mijn nickname...
Mijn Mutti (mijn grootmoeder dus, ni lache

) had een hond, die heette sensei/sensey een heel trouwe duitse herder. Heeft toen ik 3 jaar was de hond die mij gebeten had, teruggebeten. Ik weet niet meer of hij mij echt 'gered' heeft, of gewoon wraak is gaan nemen nadat ik weggeraakt was.
Toen ik ongeveer 13 jaar was, hoorde ik dat het niet zo goed ging met hem, hij had kanker in de keel gekregen. Hij blafte altijd graag naast het zwembad, wanneer we erin sprongen dat deed ie al heel z'n leven. Maar nu kwam er na de eerste blaf meteen een gejank van pijn, ik vond het echt erg. Enkele weken erna hebben ze hem laten inslapen.
Die periode ben ik ook zowat begonnen met online te gamen enzo, dus was dat meteen mijn eerste keuze als nick. Maar ik had de naam nooit geschreven gezien, dus koos ik voor de schrijfwijze 'Sensey', later merkte ik dat het eigenlijk Sensei was.
Kheb het maar zo gelaten omdat:
1) Ik heb helemaal geen titel van 'Sensei' want ik ben geen zwarte band in japanse gevechtsporten.
2) Sensey wordt minder gebruikt, dus meer kans dat de nick nog vrij is, maar da's op grote games toch niet het geval.
Dat was het verhaal ongeveer