kip of het ei..
Wie weet? Alleszinds, Beryllium heeft ook wel een punt, het zal het probleem zeker niet in grote mate reduceren...
Haha sorry, ik interpreteerde je opmerking verkeerdhehe ik was het helemaal met je eens, dat bedoelde ik![]()
Lees nu eens terug, dus is het de directeur van een farmaceutisch bedrijf die de blaam treft voor een onzinnig product of de mensen die het kopen?
Ik hoorde in amerika dat een medicijn van begin tot eind 1.5 bilion dollars (onze miljard toch?) kost. Tijdens elke fase van dit proces kan het medicijn niet voldoen en gecancelled worden (wie betaald dat)? Er zijn trouwens heel veel farmaceutische bedrijven waar het niet zo goed mee gaat op het moment.Beryllium schreef: Uit oogpunt van 'vraag en aanbod' is dit een kwestie van je eigen markt creeeren. Natuurlijk hebben farmaceutische bedrijven een commercieel belang. Als je enig idee hebt van hoeveel de ontwikkeling van medicijnen kost...
Ik dwing je niet, er is hier nog wel een plekje vrij bij de amish in Utah, die kunnen nogsteeds prima zonder hoorlinolium schreef: LOL vrije markt
we worden praktisch gedwongen om gms's en internet te hebben en binnenkort ook
om digitale tv aan te kopen
als dat vrije markt is
maar je hebt wel een goed punt napoleon als je zegt wie treft hier nu de schuld
de directeur of de kopers van het product
Ik heb het stukje gelezen, en ik vind het geen gehyped stukje waarin die schijn gewekt wordt.Net zoals je zegt niemand dwingt je maar ze geven je wel de indruk dat je als vrouw niet meer veilig kan weggaan zonder
Ik denk dat die personen gewoon geen drankjes meer aan zullen nemen van andere mensen en beter op hun eigendrankjes letten.Mensen die ooit al het slachtoffer geweest zijn, zullen deze strips zéér hoogstwaarschijnlijk wel kopen!