Een regering zonder Balkenende en zijn christelijke vriendjes zou een openbaring voor Nederland zijn. Deze zelfde mensen hebben er geen enkele moeite mee onschuldige jonge mensen de dood in te sturen (Irak, Afghanistan).
sjouke
Moderator: Rhiannon
Volgens mij maakt hij de film puur voor de publiciteit/zetels... (miss voor 80% dan...)Hovinsj1 schreef: Een regering zonder Balkenende en zijn christelijke vriendjes zou een openbaring voor Nederland zijn. Deze zelfde mensen hebben er geen enkele moeite mee onschuldige jonge mensen de dood in te sturen (Irak, Afghanistan).
sjouke
Is dat niet het punt van de film, dingen onder de aandacht brengen en publiciteit genereren voor zijn standpunt? Vind ik niks mis mee hoor.harm p schreef: Volgens mij maakt hij de film puur voor de publiciteit/zetels... (miss voor 80% dan...)
Sorry maar daar ben ik het niet mee eens.luc.a schreef: Hallo mensen
Ik vind dat ook iedereen zijn/haar mening mening mag uiten op verschillende manieren.
Maar ik vind dat die mening andere mensen niet /zéér weinig beinvloeden.
deze film maakt sommige mensen waarschijnlijk zeer boos.
De inhoud van deze film maakt voor hen niets uit,maar de effect op sommige mensen.
De mensen die deze film hebben gemaakt en hebben geholpen om deze film te maken willen de welzijn en de welvaart in Nederland en in heel de wereld om zeep helpen.
IK RAAD JULLIE AAN OM ZO WEINIG MOGELIJK AANDACHT TE BESTEDEN AAN DEZE FILM EN DERGELIJK FILMS OF PROPAGANDA VAN DE ISLAM.
Ja, Mohammed als (...) afgebeeld, als wat weet k niet meerrappen-eddy schreef: Dit doet me allemaal denken aan een tijdje terug, toen iemand in Denemarken (als ik mij niet vergis), Allah had afgebeeld...
Ook overal rellen en protest...
Volgens mij heb jij dan de boodschap die de film zou moeten uitdragen niet begrepen... wat heeft die film te maken met de welvaart in Nederland???luc.a schreef: De mensen die deze film hebben gemaakt en hebben geholpen om deze film te maken willen de welzijn en de welvaart in Nederland en in heel de wereld om zeep helpen.
IK RAAD JULLIE AAN OM ZO WEINIG MOGELIJK AANDACHT TE BESTEDEN AAN DEZE FILM EN DERGELIJK FILMS OF PROPAGANDA VAN DE ISLAM.