of van statistiek ArcherBarry??
(zie handtekening..)
Iets smaakt lekker ja?En de smaak vind ik ook erg lekker.
Het is juist goed dat mensen de moeite nemen om anderen op contaminaties te wijzen. De verloedering van de taal begint blijkbaar zelfs bij mezelf al. Bedankt.Maundu schreef: Iets smaakt lekker ja?
hihihi.. ik weet dat ik niet op iedere slakje zout mag leggen maar ik kan het in dit gevaal niet laten..
no worries..Franz schreef:Het is juist goed dat mensen de moeite nemen om anderen op contaminaties te wijzen. De verloedering van de taal begint blijkbaar zelfs bij mezelf al. Bedankt.Maundu schreef: Iets smaakt lekker ja?
hihihi.. ik weet dat ik niet op iedere slakje zout mag leggen maar ik kan het in dit gevaal niet laten..
Dat moet ik echt niet doen.. Als ik dat zo doen hoef ik niet eens te proberen te gaan slapen.. Stuiter ik alle kanten op..'s Avonds drink ik meestal espresso uit de espressomachien bij ons thuis.
Tsja, dan zou je wel bezig kunnen blijven. Ik heb vlak na mijn studie een aantal jaren bij de IFF in Tilburg gewerkt (International Flavours and Fragrances) op de afdeling Flavours. Buiten de natuurlijke smaakstoffen die daar werden geproduceerd werden er ook een aantal smaakstoffen gemaakt. Deze stoffen waren over het algemeen veiliger dan de natuurlijke. Neem als voorbeeld de aardbei: daar zitten zo'n 400 verschillende stoffen in die zich voor een groot deel bezig houden met de smaak. Een aantal van deze stoffen zijn phenolen en benzeenverbindingen, terwijl deze verbindingen niet echt bepalend zijn voor de smaak. Bij de IFF weren die dan ook weggelaten. Aardappelen bestaan zelfs uit zo'n 700 verschillende stofjes.......Koffie is met recht een 'rich mixture'. Chemofoben zouden eens moeten weten wat ze dagelijks naar binnen gieten....