Puzzel Puzzels
Anarchemist
Artikelen: 0

laser ablatie

Hoi allen,

Ik heb een vraagje over laser ablatie. Ik doe namelijk zelf onderzoek met LA-ICPMS en wil m'n literatuuronderzoek nog wat verfijnen. Is er iemand die me kan helpen het principe van verdubbelingskristallen (KTP) simplistisch doch diepgaand kan uitleggen en eventueel ook de werking van een pumped Q-switch (actief).

alvast bedankt

ads

Steun Sciencetalk Kobo Libra Colour - E-reader - 7 inch kleurenscherm - 32GB - Luisterboeken - Wit

Kobo Libra Colour - E-reader - 7 inch kleurenscherm - 32GB - Luisterboeken - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk HP 305 - Inkcartridge - Origineel - Standaard capaciteit - Kleur en Zwart

HP 305 - Inkcartridge - Origineel - Standaard capaciteit - Kleur en Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Minecraft - Nintendo Switch

Minecraft - Nintendo Switch

Bekijk product

Echtepino

Re: laser ablatie

Over die pumped Q-switch kun je beter terecht op CircuitsOnline
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Anarchemist

Over die pumped Q-switch kun je beter terecht op CircuitsOnline
Ik heb daar even op gekeken en kan niet snel iets vinden over de werking van de Q-switch. Dus ik zit nog steeds met hetzelfde probleem
Element_CF

Ik kan je vraag helaas niet direct beantwoorden, maar op 6 juni a.s. komt de Werkgroep Atoomspectrometrie (KNCV) weer samen voor de voorjaarsbijeenkomst bij MiPlaza. Twee gastsprekers zullen daar een lezing houden betreffende LA-ICP-MS. Aanmelden kan via de volgende link.

Werkgroep Atoomspectrometrie

Mocht je niet in staat zijn te kunnen komen kun je ten alle tijden beide sprekers een email sturen. Succes,

Wim

ads

Steun Sciencetalk Verzendzakken voor Kleding (L) - 25 stuks

Verzendzakken voor Kleding (L) - 25 stuks

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nereb USB-C/USB Kaartlezer – microSD/SD/TF Card Reader – Met USB-A Adapter

Nereb USB-C/USB Kaartlezer – microSD/SD/TF Card Reader – Met USB-A Adapter

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nuvance SD Kaart Lezer - SD Kaartlezer USB C - Card Reader - Incl. 8-Pin Converter - Geheugenkaartlezer Micro SD

Nuvance SD Kaart Lezer - SD Kaartlezer USB C - Card Reader - Incl. 8-Pin Converter - Geheugenkaartlezer Micro SD

Bekijk product

Anarchemist

Element schreef: Ik kan je vraag helaas niet direct beantwoorden, maar op 6 juni a.s. komt de Werkgroep Atoomspectrometrie (KNCV) weer samen voor de voorjaarsbijeenkomst bij MiPlaza. Twee gastsprekers zullen daar een lezing houden betreffende LA-ICP-MS. Aanmelden kan via de volgende link.

Werkgroep Atoomspectrometrie

Mocht je niet in staat zijn te kunnen komen kun je ten alle tijden beide sprekers een email sturen. Succes,

Wim
Ik ken een van de sprekers persoonlijk en heb samen met hem al het een en ander aangepast. Dus zijn presentatie kan ik ten alle tijde bekijken, maar toch bedankt voor de tip

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “Analytische chemie en data-analysetechnieken”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!