Voor mn PO heb ik natronloog en ammonia met zoutzuur moeten titreren. Ik heb het uitgezet in een grafiek, maar hoe weet ik wat het equivalentiepunt is?
Verder moet ik de molatireit van natronloog en ammonia berekenen. Hoe moet dat? Di dingen ben ik ff helemaal kwijt.
Puzzels