Ik heb me net aangemeld, omdat ik een paar kleine vraagjes heb. Vergeef me mijn onwetendheid, zo erg veel weet ik hyier niet allemaal vanaf, hoewel vooral atomische en subatomische processen me wel interesseren (bij gebrek aan een beter verwoording).
Toevallig kwam ik vandaag informatie tegen over het Philadelphia Experiment. Hierbij was het doel een US Destroyer onzichtbaar voor radar te maken door middel van magnetische velden. Geruchten gana dat het schip ook voor het menselijke oog verdween, en zelfs door tijd en ruimte is getransporteert.
Ik heb uren op het internet rondgespeurd naar technische informatie over dit experiment, maar helaas niet gevonden. Daarom post ik dit bericht.
Als ik zelf een amateuristisch experiment op wil zetten waarbij dit onder de loep genomen wordt, dan heb ik daarbij vanzelfsprekend spoelen nodig.
De vraag is alleen: wat moeten de eigenschappen van deze spoelen zijn. En een ander belangrijke facor is de stroom. Hoeveel stroom zou ik nodig moeten hebben om iets in die richting voor elkaar te krijgen. En is dit te bereiken met bijvoorbeeld verschillende aan elkaar geschakelde autoaccu's.
Dit experiment wil ik doen voor mijn eigen verrijking, en omdat het me interesseert. Het is niet mijn doel om te bewijzen dat de Destroyer echt geteleporteert is, maar meer om te kunnen zien of het uberhäubt mogelijk ís op deze manier.
Alvast bedankt voor de reactie en hopelijk de gegeven informatie.
Puzzels