Chocolade maakt een stof aan waardoor je niet zo depri bent. Chocolade heeft meerdere functies. Bijvoorbeeld als je liefdes verdriet hebt moet je chocolade repen eten
Wat ook goed is voor de hersenen is: Ginko Biloba dit zorgt voor betere doorstroming van het bloed in je hersenenen en dat de hersenen optimaal van voedingsstoffen en zuurstof worden voorzien. Het verhelpt als het goed is beschadiging tegen het celmembraam. Beschadigingen van celmembraam komt mede ddoor een verkeerde leefpatroon.
Zo is vitamine E ook goed voor de hersenen dit geeft een betere zuurstof gehalte. Ze zeggen zelfs dat vitamine e helpt voor alzheimer. Vitamine e helpt ook tegen het ouder worden. Vitamine e kun je vinden in bepaalde rode wijnsoorten of procyanidinen deze zorgen voor vroegtijdige verouderingsproces te voorkopen.
Ik zou zeggen water drinken en sporten. Dit helpt. Begin s ' ochtens met fuit eten tot 12 uur. Daarna met je brood.
Hoop dat ik het goed heb neergezet hier. Anders verbeter me maar geen probleem. Of we praten er nog effe over. Mens maakt fouten en ik ben geen Alien
Puzzels