Heb in het labo de fehlingstest moeten uitvoeren op 2 producten nl. benzaldehyd en aceton. Het benzaldehyd vormde enkel een rode neerslag, wat ik verwachte.Ik kom enkel niet goed uit het reactie mechanisme.En hoe zit het nu juist met aceton gebeurt er helemaal niets ? of zijn er nevenreacties
Ik twijfel nog over volgend mechanisme
alvast bedankt

Puzzels