Collegae,
Ik zit ondertussen in de cursus "basisbegrippen organische chempie" aan het hoofdstukje over esters. Daar hoort ook een practicum bij. Tijdens het verzamelen van de nodige chemicaliën vond ik een pot malonzuur.
Ik heb tot nu toe in geen enkel practicum de bereiding van een malonzuurester weten uitvoeren.
Weet iemand :
- waarom ?
- of er een practicumvoorschrift uberhaupt te vinden is ?
Alvast bedankt voor jullie opmerkingen.
J. D. K.
Puzzels