Puzzel Puzzels
Snel
Artikelen: 0

Re: Nickname

1) Het is simpelweg mijn familienaam :P

2) In het middelbaar noemde iedereen mij zo (behalve de leerkrachten natuurlijk :D ) en reed ik altijd veel te snel, tot als iemand mij geen voorrang gaf, ik een ongeval had, en zo gepakt werd :cry:

ads

Steun Sciencetalk 5 Zelfklevende Rollen voor Mini Printer - Navulling - Pocket Printer Papier - Sticker Rollen Papier

5 Zelfklevende Rollen voor Mini Printer - Navulling - Pocket Printer Papier - Sticker Rollen Papier

Bekijk product

Steun Sciencetalk Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 256GB - Silver + 1 jaar extra garantie

Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 256GB - Silver + 1 jaar extra garantie

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 100 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 100 euro - Bedankt!

Bekijk product

Mark J

Mark is mijn voornaam en J de eerste letter van mijn achternaam, Jansen :P
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Latinitas

Latinitas is Latijn voor Latijn. Ik had hem gezien op wikipedia in de zin: hic usor calidissima latinitate contribuere potest :) Ik vond het een mooi woord, nu nog he, en daarom koos ik het
w_oute_r

Friesche Vlag en reclames...

"Eeey, Wouter man!"
Chasin

ik keek zo is naar me broek en zag chasin staan en dacht, best!
epiphonix

Epiphone

Vond het wel klinken, al lijkt het verdacht veel op plagiaat...

Heb zo'n gitaar in m'n bezit, vandaar.
SamtheChemist_CF

Mijn nick is eigenlijk weer samengesteld uit mijn beroep "Chemist" en uit een oude nickname die ik gekregen heb bij het gamen ooit (weet het verhaal erachter niet meer maar goed....) en die is "Crazy_Sam"

Gecombineer kom je dan uit op Sam the Chemist. Gebruik deze nick tegenwoordig ook vaak tijdens het gamen....
Chasin

bmaertzdorf schreef: tja,

b is de eerste letter van mijn voornaam, en maertzdorf is me achternaam.. :twisted:
toeval, mijn achternaam is maertzendorff :D
rip1968

Ja wat moet ik eigenlijk zeggen over mijn naam

RIP1968

De R is de eerste letter van mijn voornaam

De P is de eerste letter van mijn achternaam

1968 is mijn geboortejaar wordt er beweerd

en ja die I heb ik er gewoon tussen geplakt want vond RP1968 dus niet zo heel leuk vandaar mijn huidige nickname Afbeelding

Deze nickname gebruik ik dus sinds ik internet heb en je kan mij hier dus altijd onder vinden bij oa game site's
ampoel

Tja ampoel was de naam van men eerste hamster. En die naam is nooit gepaky door iemand anders. Alle andere dingen wel. Dus als je nog ergens anders ampoel staat ben ik het zeker. :D
chemiefan

Ik ben op mijn nick name gekomen omdat dit is mijn eerste jaar chemie mar kvind da kweenie hoe tof ben al het hele jaar geslaagd en dus kwam ik op mijn nick name chemie(omdat het tof is ) en fan (omdat ik het graag doe)
Dj Dalekz

tsja, mijn naam is afgeleid van de britse tv serie doctor who. daar zijn de Dalekz een soort robotjes, die heel slecht zijn.

kijk op: De doctor who homepage voor meer info :P

(eerst was mijn avatar ook een dalek, maar nu heb ik een afbeelding van KUD-site gehaald
GenGF01010

1) Het elementaire deeltje

2) De Ferengi die op Deep Space 9 achter de bar staat (Star Trek)
Nikos

Quark schreef: 1) Het elementaire deeltje

2) De Ferengi die op Deep Space 9 achter de bar staat (Star Trek)
ooh ik dacht dat je kwark lekker vond.

:P

ads

Steun Sciencetalk HP 305 - Inkcartridge - Origineel - Standaard capaciteit - Kleur en Zwart

HP 305 - Inkcartridge - Origineel - Standaard capaciteit - Kleur en Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Geschikt voor iPhone 13 / iPhone 13 Pro Screenprotector Tempered Glass - 2 stuks Beschermglas

Geschikt voor iPhone 13 / iPhone 13 Pro Screenprotector Tempered Glass - 2 stuks Beschermglas

Bekijk product

Steun Sciencetalk Brepols bureau agenda 2026 - SATURNUS LUXE [0.216] - LIMA - Bureau agenda - 1 dag op 1 pagina - Dagoverzicht - Blauw - 13.3 x 20.8 cm

Brepols bureau agenda 2026 - SATURNUS LUXE [0.216] - LIMA - Bureau agenda - 1 dag op 1 pagina - Dagoverzicht - Blauw - 13.3 x 20.8 cm

Bekijk product

GemieMackmora

Nou dan ik ook maar, :oops:

Gemie is redelijk makkelijk, ik ben laatste jaars chemie student nou en G is mijn eerste letter van mijn enige roepnaam. lkkr duidelijk.

Mack is mijn game/forum en anderspul naam maar dat is heel vaak ingebruik omdat het gewoon een koele naam is die mijn ouders mij niet gegeven hebben.

mora is dan :P MMMMMMMMmmmmmm van mora. (mora hangt meestal aan Mack vast)

dus GemieMackmora :lol: [punt]

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!