Beryllium schreef: Het is niet geheel ontopic, aangezien het hier eigenlijk over de dreigende grieppandemie gaat, maar ik moet hier toch echt even op reageren.
Gelukkig hebben veel meisjes (en hun ouders in sommige gevallen voor hun) besloten niet te vaccineren tegen deze vorm van kanker, je kunt dit op een hele makkelijke manier voorkomen.. Iets minder het bed in duiken (dat geldt dan natuurlijk voor het fenomeen "in ieder stadje een ander schatje") Virus overdracht is namelijk één van de oorzaken.
Het is inderdaad waar dat het virus seksueel overdraagbaar is en daarmee op andere manieren dan vaccinatie bescherming te verkrijgen is. Dat maakt een vaccin echter niet nutteloos, omdat het niet exclusief voor jonge meisjes geldt maar ook volwassenen.
Ook is bekend dat er verschillende gevallen zijn die na de eerste vaccinatie (of na de tweede) ernstige bijwerkingen kregen. Sommigen zitten voor de rest van hun leven in een rolstoel.
Ik wil een bron, en bewijs dat dit door het vaccin komt. Anders is deze opmerking niets waard.
Bovendien is de benaming 'farmamafia' nou niet zo erg bevordelijk voor het proberen te voeren van een objectieve discussie...
Symptoombestrijding werkt niet! En toch werkt de reguliere geneeskunde hier al jaren op, dit heeft alleen maar tot gevolg dat het menselijke leven degenereert.
Jij noemt het vaccin dus symptoombestrijding... en hoe komt het dan dan de pokken zijn uitgeroeid? Slechte ontwikkeling is dat geweest zeg.
Als je gezond leeft heb je niet zoveel te vrezen dan kom je er echt wel bovenop!
Een goede gezondheid helpt, jazeker. Maar het is geen garantie.
Inderdaad offtopic, maar ik reageerde naar aanleiding van een post van jou..
Voor wat achtergrond informatie:
http://www.verontrustemoeders.nl/index.html (Even zelf wat rondkijken, heeft weinig zin om van elke pagina een link te plaatsen..)
Er zijn er vast meer, even googelen.. Wat betreft de ouderen, die hebben ook een jeugd gehad waarin ze zich waarschijnlijk alles permitteerden, wie zaait zal ook oogsten
Betreft "Farmamafia"; Dit is slechts een woordkeuze die bij me opkwam, misschien handig als de reguliere geneeskunde ook eens een ander woord gebruikt voor de homeopathie en alternatieve geneeskunde (kwakzalvers genoemd; vreemd aangezien de betekenis van dit woord ook kan gelden voor de reguliere geneeskunde, zij zijn immers ook overtuigd van hun behandelingen. Wie bepaalt wat wel of niet wordt uitgeoefend, dit zijn dezelfde mensen die anderen kwakzalvers noemen..)
Betekenis kwakzalverij:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kwakzalverij
Betreft "Symptoombestrijding" en "pokken":
Het symptoom pokken is toch bestreden, niemand heeft er nog last van zolang je maar ingeënt wordt.
Garantie heb je nooit, ook niet op uitbetaling van je pensioen.. "Survival of the fittest"
EDIT: Verplaatsen van de betrokken posts is misschien een optie als iemand hier het recht toe heeft. Dan kunnen anderen back on topic