Hoi,
Ik denk dat dit de beste rubriek is om dit topic neer te zetten.
Ik ben Chemical X. Ik zit nu in 6 VWO NT. De reden dat ik me geregistreerd heb op dit forum is dat ik op school heel erg ontevreden ben met onze methode (Chemie Overal) en daarnaast een leraar heb die het eigenlijk niet kan uitleggen, omdat hij niet to the point antwoord geeft en het vaag uitlegt.
De methode vind ik trouwens niet goed omdat het niet ordelijk en consequent is opgeschreven. Vaak heb je ook niet genoeg informatie om een bepaalde vraag te maken. Als ik dan in mijn antwoordenboek kijk, zie ik staan dat ik in een bepaalde BINAS tabel moet kijken, die in dat paragraaf nergens genoemd wordt, en ik dus zelf moet verzinnen. Als ik een lijst op zou stellen van dingen waar ik me aan ergerde in die methode zou ik een lange lijst hebben, vooral als ik hem vergelijk met mijn goede, duidelijke, overzichtelijke wiskunde, natuurkunde en biologie methodes.
De schrijvers contacten vind ik toch wat teveel moeite, aangezien ik daar dit jaar toch geen voordeel meer van heb, dus daarom heb ik me hier geregistreerd. Ik hoop dat jullie me op veel gebieden de ogen kunnen openen wat het boek niet is gelukt

Natuurlijk zal ik eerst zelf bestuderen en zoeken.
Mvg,
Chemical X