Anonymous schreef:hi hij mijn vraag is wie mij kan helpen met gebruik van anabolen en welke .
ik ben een jonge van 19 en weeg te weinig voor mij leeftijd namelijk 45 kilo wat ik ook doe kom ik niet bij en mijn grootste droom is een beetje gespierd uit te zien, ik zie er nu eigelijk niet zo slecht uit kwa spieren want ben slank en heb snel resultaat als ik train maar toch het is niet wat ik eigelijk wil dat het word ,wie zou me kunnen helpen wat radden jullie mij aan ?
grotjes devin
Het Beste is, zou ik zeggen, veel eten. Maar dan ook echt veel, en gezond. Je zegt wat ik ook doe ik kom niet bij. Eet je wel genoeg? (bijna) een hele brood per dag(met beleg naar keuze-liefst kipfilet e.d.)), een warme maaltijd, 2 shakes, 3 stukken fruit (liefst 2x banaan), 1tonijnsalade met dressing verdeel over de dag, met eventueel een powerbar(koolhydraatreep) na het avondeten naast de banaan.
Als je dat voor een 1/2 jaar hebt gedaan en merkt dat je niet groeit, kun je nadenken over supplementen. Je kunt in die 6 mnd creatine en aminozuren gebruiken voor en/of na de training. Als je dan nog niet tevreden bent, kun je anabolen gebruiken. Geheel voor eigen risico, maar dat spreekt natuurlijk voor zich. Wat niet betekend dat je er wat aan zult overhouden, maar toch, de kans bestaat....
Zoals met alles geldt ook hier -geniet, maar gebruik met mate. Als je junk gedrag gaat vertonen met AAS dan hou je inderdaad geen bal meer over in je zak. Er zijn publicaties over de voor- en nadelen, waaruit ieder volwassen mens zijn conclusies kan trekken en uiteindelijk zo tot een weloverwogen beslissing kan komen.
Je zou kunnen spuiten(testesteron) of wat milder beginnen met bv (dianabol) pillen.
Kijk als je maar een jaartje hebt getraind, en ook niet veel aan je voeding hebt gedaan, kun je zowieso (nog) niet groeien, je word dan alleen maar peziger. Je moet wel goed gaan eten EN zweten, voor een paar jaar, om echt groot te kunnen worden. Als je nu gaat gebruiken en je bent over 5 jaar zat van het trainen(en blijkbaar zie je d'r nu al een beetje tegenop), zit je met de gebakken peren. Ik heb zelf zo'n 4 jaar getraind voordat ik erover ging denken. Daarbij komt dat ik jaren karate en boxen heb gedaan waardoor ik al een beste fundering had gelegd voor het kracht trainen.