Het gaat om het bepalen van de concentratie ethaanzuur in natuurazijn. Dit gaat door middel van het toevoegen van natronloog. De eerste stap is: 'Verdun de azijn 10 x zodat de concentratie vergelijkbaar is met de [NaOH].' Maar ik snap niet zo goed waarom dit nodig is... Misschien zie ik iets heel simpels over het hoofd ofzo hoor, maar hoop dat iemand me het kan uitleggen
Dankje!
Puzzels