Puzzel Puzzels
Fuzzwood
Artikelen: 0

Re: Gevaarsymbolen Generator

Mja je zou ze nog zig-zaggend kunnen plaatsen.

ads

Steun Sciencetalk Tomodachi Life - Nintendo Switch

Tomodachi Life - Nintendo Switch

Bekijk product

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 1TB

Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 1TB

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nintendo Switch 2 Pro Controller - Zwart

Nintendo Switch 2 Pro Controller - Zwart

Bekijk product

Bdw

Ik denk dat fuzzwood een vrij goed punt heeft.

Als je ze zigzaggend neerzet met de gevarensymbolen aan de buitenkant denk ik dat je het vrij overzichtelijk hebt staan
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Choba

Bedoel je zoiets Fuzzwood?

Afbeelding
Gerard

Ik vind het zo niet duidelijk, het heeft geen vaste leesrichting.

Ik denk dat je de symbolen toch punt tegen punt moet plaatsen om het duidelijk te houden. Dit ondanks het ruimte beslag.
Fuzzwood

Z4x, ja precies! En waarom moet het per sé een leesrichting hebben? Alle symbolen zijn toch van toepassing als ze op het etiket staan?
Beryllium

Bij het gebruik van meerdere symbolen zou ikzelf iets meer wit tussen de aangrenzende rode kadertjes willen.

Ziet er wel gelikt uit. Ben alleen bang dat ze ze niet gaan overnemen :(
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)
cschaeke

Zou je het 4e symbool niet onder de bovenste kunnen plaatsen zodat er weer symmetrie ontstaat?
Gerard

En waarom moet het per sé een leesrichting hebben? Alle symbolen zijn toch van toepassing als ze op het etiket staan?
Leesrichting is misschien te sterk uitgedrukt maar de primaire funktie van overbrengen van de boodschap mag niet ondergesneeuwd worden door de vormgeving.

Ik denk dat de opmerking van Beryllium dezelfde achtergrond heeft, het is niet in een oogopslag duidelijk.
Choba

Bedankt voor de feedback iedereen. :)

Zelf vond ik het zigzag idee van fuzzwood leuk, maar het werkt helaas niet helemaal. Het wordt een beetje rommelig en het zijn wel belangrijke symbolen.

Ik heb een nieuwe stijl gemaakt met meer scheiding van de symbolen en op één lijn. Graag jullie mening hierover.

Nieuwe stijl:

Afbeelding
Beryllium

Vind ik mooier dan de zigzagvariant. Ik zou het etiket met de naam van de stof iets lager plaatsen.
You can't possibly be a scientist if you mind people thinking that you're a fool. (Douglas Adams)
epiphonix

...en contracten beginnen te sluiten met Dymo e.d.... ;)

Proper. Hou je ook de mogelijkheid om losse etiketten (logo's) te genereren? Dan kan je die op een behouder kleven met bv afval in.
SamtheChemist_CF

Mee eens, misschien dat je het lettertype iets groter kan maken zodat de naam ook een peetje in perspectief staat.
Choba

Bedankt, ik ga de nieuwe stijl proberen uit te werken in een website.

Wel/geen etiket, lettertype grote en hoogte van etiket zal ik proberen aanpasbaar te maken. Zo kan ieder de gevaren symbolen na wens opstellen.

Waar zal ik mijn aandacht het meeste op richten? Print-opties of het maken van web-images? Oftewel, waar zou je de website het meeste voor gebruiken?
epiphonix

Ik zou denken: printen die handel

ads

Steun Sciencetalk HP Sprocket - Zelfklevend fotopapier - 5 x 7,6 cm - 50 vel

HP Sprocket - Zelfklevend fotopapier - 5 x 7,6 cm - 50 vel

Bekijk product

Steun Sciencetalk 10 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

10 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

Bekijk product

Steun Sciencetalk Gofun Twinmarkers 262 stuks - Volwassenen & Kinderen - Markeerstiften - Alcohol stiften - Dual-Tip - Stiften

Gofun Twinmarkers 262 stuks - Volwassenen & Kinderen - Markeerstiften - Alcohol stiften - Dual-Tip - Stiften

Bekijk product

Choba

Ok. Ik ben al aardig bezig geweest. Rond de 200 lijnen aan Javascript code en daarnaast nog al de html en css. Er moet nog wel wat gebeuren voordat het goed werkt...

De meeste tijd/code zit, op dit moment, in de load/save opties. Het wordt namelijk mogelijk dat je bijvoorbeeld 3 etiketten maakt (en saved) en dan vervolgens deze zo vaak als je wilt op een A4 kan selecteren voor afdrukken. Opslaan gaat in een cookie.

Coderen van de A4 (printen) moet nog allemaal gebeuren en daar zit ook wel wat werk in. Gelukkig kan ik dingen overnemen van de vorige versie/website.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!